• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu måste ni ge mig en applåd har inte testat idag haha =P får se om ja klara mig hela dagen =P

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-29 10:58:43 följande:
    Nu har jag även beställt från testlagret, beställde nu, får man de imorrn då???

tror det kan vara så att de är slut, läste av nån i tråden
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-29 10:55:15 följande:
    carmat jag ser trixade liet, ser men svagt Skrattande

ser nada asså :(
  • LitetBus
    Gummsan skrev 2011-12-29 11:00:58 följande:
    Litetbus: men ditt streck va ju rätt starkt? Har du testat vanliga cb?
    Ja, visst var det Rådde ju inga tvivel om att det var positivt så jag förstår INGENTING just nu!
    Har inte testat vanliga CB..
  • LitetBus

Jag tror jag gör såhär att jag åker ner till Apoteket och köper ett till PregCheck, det testet jag testade med först som visade positivt. Visar det positivt igen så borde jag verkligen vara gravid och det digitala kanske inte reagerar på den låga hcg-halten, men visar det negativt så tar jag för givet att det var nåt fel på första testet...

• LuPeRo
    Together90 skrev 2011-12-29 10:07:56 följande:
    Okej har du mailadressen i huvudet ? Ska också maila.. kram
    [email protected] skrev jag till och fick svar ganska fort. Skickar du till dom nu så kan dom skicka dina test innan kl 17 och då kan du ha dom imorgon  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester