• Haringenfantasinuheller

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kan det här räknas som positivt? Glömde att jag redan hade varit på toa idag så det blev inte med morgon urin. Testade ett digitalt men den sa Inte gravid. 
    Jag kommer göra ett nytt men när bör man göra det? 
    Det sliter i magen och har gjort i säker 1,5 vecka och jag mår fruktansvärt illa och är trött. 
  • Anonym (Vinter)
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-08-27 12:35:14 följande:
    Kan det här räknas som positivt? Glömde att jag redan hade varit på toa idag så det blev inte med morgon urin. Testade ett digitalt men den sa Inte gravid. 
    Jag kommer göra ett nytt men när bör man göra det? 
    Det sliter i magen och har gjort i säker 1,5 vecka och jag mår fruktansvärt illa och är trött. 
    Jag hade tolkat det där som svagt positivt test 😊
  • Haringenfantasinuheller
    Anonym (Vinter) skrev 2025-08-28 18:43:19 följande:
    Jag hade tolkat det där som svagt positivt test 😊
    Det var det. Jag tog ett cb digitsl amtidigt som visade negativt. Men gjorde ett nytt cb digital på kvällen som visade positivt 🥰
  • Anonym (Vinter)
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-08-29 11:25:35 följande:
    Det var det. Jag tog ett cb digitsl amtidigt som visade negativt. Men gjorde ett nytt cb digital på kvällen som visade positivt 🥰
    Va roligt, grattis 😊
  • Anonym (Vinter)
    Anonym (Miss) skrev 2025-08-29 15:49:51 följande:
    Osäker men tror jag ser en skugga. Men är den på rätt ställe? 
  • Anonym (Miss)

Det blev sjukt dålig kvalle när jag la upp, det finns lixom en linje som är som positiv testlinje sen brevid där är det som en linje till som sneddar över testet.. sjukt oklart! Båda linjerna syntes både under godkänt kontrolltid och efter...

• Anonym (Miss)

Här är en annan bild på samma test, kanske syns bättre här ? 
  • Anonym (.)
    Anonym (Miss) skrev 2025-08-29 23:54:46 följande:

Såg det sneda strecket på första bilden. Men nu har det snart blivit en ny dag. Om det var början till något borde det synas aningen tydligare om du testar idag igen ❤️
  • Anonym (Miss)

Så sant ! Tänkte jag ska avvakta till efter helgen o ta ett eftersom.även om jag såg något så va det ju så himla svagt o är där något borde de ju synas då om 2 dagar som du skrev ♡ 

• Anonym (Vinter)
    Anonym (Miss) skrev 2025-08-29 23:54:46 följande:
    Jag tycker jag kan se en skugga, spännande! 
  • Anonym (.)
    ttcjuliaa skrev 2025-08-30 12:51:05 följande:

Ser ni något här? Obestämd Ruvardag 5 med blastocyst.
    Ja tydligt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester