• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilaemma skrev 2012-01-05 16:20:33 följande:
    Åh Slemtorsk! Jag borde verkligen säga; nej, du kommer inte kunna se nått mer på ett eftermiddagstest... men jag vill ju så gärna se dina tester att jag inte kan låta bli..

TESTA! ;)
    ha ha.. men visst är det sjukt kul med tester... både  ens egna och andras...som trisslotter som någon så smart kläckte för ett tag sen..
  • lilaemma

Om ni ska slåss om tiden för fördubbling av HCG i tidig graviditet så måste jag ju lägga in mitt bud.

HCG dubblas var annan till tredje dag. Så ni har helt rätt båda två. Testa nu!

• Zelmilainen
    lilaemma skrev 2012-01-05 16:22:30 följande:

Om ni ska slåss om tiden för fördubbling av HCG i tidig graviditet så måste jag ju lägga in mitt bud.

HCG dubblas var annan till tredje dag. Så ni har helt rätt båda två. Testa nu!

källa?
    nehepp...
  • slemtorsk i din bralla
    Zelmilainen skrev 2012-01-05 16:19:22 följande:
    nej, på 48timmar, som sagt taget från både läkare insatta i fertilitet och från studier. inget påhittat. skulle ej skriva om ja ej VISSTE.

och ja har ej sagt att du ej kan ta test, ja har sagt att du får göra precis som du vill. men bli ej sur när du får svar då du frågar bara för att de ej verkar passa det du vill höra. men lägg ner diskussionen nu, ta ett test om du vill ch lägg upp bilden så tråden kan få handla om det den ska
    fast det är var tredje dygn.. bara att googla

och jaaaa jag älskar att få sista ordet hehe.. sorry.. ta det inte personligt det är bara sån jag är när jag vet att jag har rätt... OUCH det där sista skulle jag ju inte säga... blir bara fel i dag *S*

och du får det att låta som att jag hittar på.. jag har också kontakter med läkare insatta i fertilitet och studier men men....jag ska lägga ner diskussionen nu.
  • splink

Jävla skit CB! Mamma kom hem med två stycken till mig och jag rusade in som en knarkare på dass och tog testet. Och så funkade det inte! Kontrollstrecket kom inte upp och inget annat heller. Jag gjorde på rätt sätt (har ju en del erfarenhet hrmm) så det måste varit nått fel. Men så störigt! Går det att reklamera?

• Zelmilainen
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 16:24:04 följande:
    fast det är var tredje dygn.. bara att googla

och jaaaa jag älskar att få sista ordet hehe.. sorry.. ta det inte personligt det är bara sån jag är när jag vet att jag har rätt... OUCH det där sista skulle jag ju inte säga... blir bara fel i dag *S*

och du får det att låta som att jag hittar på.. jag har också kontakter med läkare insatta i fertilitet och studier men men....jag ska lägga ner diskussionen nu.
    google e knappast tillförlitligt så nej, det litar ja en en sek på. och nej, ja vet att ja har rätt, så nej ja ger mig inte och nej du får inte sista ordet. ja viker bara om ja vet att ja har fel och så är inte fallet nu :-P

men ja vi lägger ner d nu
    splink skrev 2012-01-05 16:24:24 följande:
    Jävla skit CB! Mamma kom hem med två stycken till mig och jag rusade in som en knarkare på dass och tog testet. Och så funkade det inte! Kontrollstrecket kom inte upp och inget annat heller. Jag gjorde på rätt sätt (har ju en del erfarenhet hrmm) så det måste varit nått fel. Men så störigt! Går det att reklamera?
     tror att man ska kunna det men vet ej hur...
    nehepp...
  • lilaemma
    Kissade du tillräckligt länge på det?
  • slemtorsk i din bralla
    Zelmilainen skrev 2012-01-05 16:26:32 följande:
    google e knappast tillförlitligt så nej, det litar ja en en sek på. och nej, ja vet att ja har rätt, så nej ja ger mig inte och nej du får inte sista ordet. ja viker bara om ja vet att ja har fel och så är inte fallet nu :-P

men ja vi lägger ner d nu
     tror att man ska kunna det men vet ej hur...
    men kan inte du ge källor på din info då istället?
  • Zelmilainen
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 16:28:14 följande:
    men kan inte du ge källor på din info då istället?
    jag kan men vill inte. inte för att jag är rädd att den är felaktig utan för att jag röjer personen ifråga vilket ja lovat att inte göra. men överläkare för två enheter och sen studier han har länkat till.
    nehepp...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester