• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alltså ingen elak åsikt,inte så,mer att jag läst mkt hon skrivit och därefter skapat min åsikt

• mamma91

God morgon :)
    känns inte äns som det är nån ide att jag lägger upp någon bild då det var helt bldet står...ellt när allt kom inom5-10 min som det står...

• Gummsan
    mamma91 skrev 2012-01-05 10:34:49 följande:
    God morgon :)
    känns inte äns som det är nån ide att jag lägger upp någon bild då det var helt bldet står...ellt när allt kom inom5-10 min som det står...
    Vill se ändå!
  • alexander2011
    pernilla och vildarna: ser väldigt lovande ut. fortsätt o testa. håller med stinis83

slemtorsk: jag ser oxå nått väldigt svagt på ditt test från igår men  färg eller inte är jätte svårt att avgöra men som sagt du har några dagar till bim

splink :) säger grattis :) om än väldigt svagt så syns det två sträck :) 
  • alexander2011
    Squeezy skrev 2012-01-05 08:35:23 följande:
    Oj så tråkigt det var att läsa ikapp sidorna idag. Jag tror nog att alla här är väl införstådda med att trixade test inte "gills". Dock är detta en tråd för att analysera och spekulera i. Denna tråd har gått ifrån att vara en testtråd till att ge stöttning, hopp, tröst och uppmuntring.
    Tyckte att detta var en helt underbart trevlig tråd. Vad gör det om folk lägger in tester och trixar med dom? Nej man blir inte mer gravid pga det. Och det är det nog ingen här heller som tror.

Endel av spänningen, (för mig iaf) är att se tester och klura på dom för att sedan se hur det utvecklas. Och ett bra sätt för folk att se hur olika spök kan se ut etc etc.

Visst, skriver man att endel test är negativa så blir man ibland motsagd. (trots att dom faktiskt är neg). Eller helt ignorerad. Dock får man ha med i tanken att detta är människor som alla vill samma sak. Vi vill alla bli gravida. Och att gå på någon/några för det är bara lågt i mina ögon.
    Givetvis ska man kunna säga att testen ser negativa ut om man tycker det, eller låta bli och skriva något alls om man inte kan göra det på ett bra sätt.

Men framförallt så ska man väl stötta varandra?
  • mamma91

okej :)
    men varför kan jag inte lägga in bilder i mitt inläggg? nån som vet
    ?

• Gummsan

Pust och stön. Hittade listan efter ett tag :-P

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}

LillaPluppen 9/1 
    Slemtorsk ca 10/1-2012
    Popcornplaya 10/1-2012 
    MHe 11/1-2012 
    vixanbus 18/1-2012
    Gummsan 22/1-2012
    Kanske 4:a 23/1-12
    Helenemedh 30/1-2012

• alexander2011
    Stinis83 skrev 2012-01-05 08:42:14 följande:
    Carmat, åh så jag känner igen mig i det du skrev inatt med alla som är gravida runt omkring... Till slut kände jag mig också missunnsam och det var en hemsk känsla. Nästan lika hemsk som känslan att man är löjlig som längtar så otroligt mycket efter ett till barn "trots att man redan har ett". Men man behöver inte längta mindre för det!

Visst är din son/dotter inte så gammal va? Eller blandar jag ihop dig med någon nu? Har mens och sånt kommit igång? Stor kram!
    tack gumman. känner fortfarande idag mig lite smådeppig över alla som är gravida kring mig. sköt att det är fler som känner så. jag tycker det är jätte jobbigt speciellt när det är personer som står mig nära.

lillgrabben är inte gammal nä 4,5 månad och mensen nja. har haft den 3 ggr sen förlossningen. först en vecka efter avslaget månaden efter kom den på 30:e dagen (precis som min förra menscykel) och nu sist exakt 14 dagar sent. blev riktig   besviken då både jag o sambon såg svaga sträck o så var det inget eller blev inget eller vad jag nu ska tro. så tydligen är kanske inte min mens regelbunden än men denna ånaden kommer jag inte använda äl tester för att vi ska känna oss mindre stressade och inte testa förens EFTER bim (om jag klarar det).

skaen som gjorde mig lite besviken denna månaden var att hade jag varit gravid så hade barnet fötts på lillgrabbens födelsedag ev :) hur fräckt är inte det hahaha  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester