• Cxxxx89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Blygaste skrev 2011-10-05 11:12:41 följande:
    Hej! Usch, det är så tråkigt när man inte fattar vad som händer i kroppen :( Allt verkar vara knas alltså! Men vad konstigt att inte din har kommit än:O Kan man inte gå till vårdcentralen och be dom göra ett blodprov på hCg eller något? :P Kanske syns lättare i blodet. Men vänta en vecka till och testa sen igen :)

Jag testade i morse, tyckte jag såg något när jag håller upp testet så ljuset lyser igenom från baksidan men jag vet inte.. Det är så svårt! :(

Undrar hur dom gjorde förr i tiden när det inte fanns tester ;P Då hade vi nog allihopa varit säkra på att vi var gravida! Då tog man ju bara utebliven mens som säkerhet lixom! haha :P
    Ja, gyn sa ju för nästan två veckor sedan att jag skulle avvakta minst 1 vecka helst 2 & testa igen. Känner mig vekrligen gravid, men ja vettefan. Det känns ju inte som jag är skengravid heller, då vi egentligen inte planerat barn. Jag blir självklart jätte glad om det vore så, men blir så även glad om vi kan vänta ett år till :b

Haha, ja shit vad många skengravida kvinnor som skulle gå runt & hålla sig om magarna på stan :b Haha.

Vilket test använde du dig av? :)
  • Marie-anne

aha slemtorsk! okey det visste inte jag, tack! så jag kan lugnt köpa CB med veckoindikator? TACK! det kostar 119 på apoteket här iallafall, har hört dom e dyrare

• slemtorsk i din bralla

SItter här på BIM-11 och är nästan lite testsugen *ASG* som att det skulle synas något nu ens på extra känsliga tester ha ha ha......

hade ju ägglossning i...hmm söndags/måndags.... och det är onsdag i dag liksom..

• Knasten83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-05 12:45:01 följande:
    SItter här på BIM-11 och är nästan lite testsugen *ASG* som att det skulle synas något nu ens på extra känsliga tester ha ha ha......

hade ju ägglossning i...hmm söndags/måndags.... och det är onsdag i dag liksom..
    ååååh väntan e jobbigast!!!!!!
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • TeamTss

BIM +8 idag..3 veckor efter äl..ingen mens och inget plus :(

• Knasten83
    TeamTss skrev 2011-10-05 12:46:42 följande:
    BIM +8 idag..3 veckor efter äl..ingen mens och inget plus :(
    usch... lider me dej... hoppas du e låghormonare!!!
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2011-10-05 12:45:52 följande:
    ååååh väntan e jobbigast!!!!!!
    ja men visst är det.. och särskilt som mannen i går sa.... -Jag har en bra känsla den här gången....

Och då vill man ju veta.. NU liksom...
  • TeamTss
    Knasten83 skrev 2011-10-05 12:47:36 följande:
    Tack, det värmer!
    Igår ömmade brösten riktigt ordentligt, det känns som att de blivit större, fylligare.
    Jag mår lite illa till o från, är trött & behöver ofta sätta mig för o vila. Jag är liksom hängig & varm ofta.
    Håret är som svinto & jag har en riiiktigt gasig mage. Dock bara negativa test. :(

Idag har jag dock en extrem mensvärk o mage & rygg, hade lite hugg i underlivet innan idag också.
    Men ingenting mer än blygsamma bruna flytningar kommer lite då & då..kan detta vara mens, nidblödning..eller vad kan detta vara? Hoppas det är ett gravtecken i alla fall :(
  • TeamTss
    Knasten83 skrev 2011-10-05 12:47:36 följande:
    oj, kollade fel i datumen, jag är snart 4 veckor efter äl! På lör är det 4 veckor sedan äl..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester