-
-
Jennie83, det är tyvärr alldeles för suddigt för att jag ska se nåt alls :(
-
jag ser när jag ändrade din bildJennie83 skrev 2011-10-05 19:32:46 följande:??
-
jag blir så glad när du skriver så men idag fick jag ju minus så... jag vågar inte hoppas!! :(TeamTss skrev 2011-10-05 19:08:31 följande:Jag tror absolut att de är positiva, jag ser plus på båda :) grattis!
-
jahopp... andra dagen med minus efter två plus... ger upp! Det lär ju visa sig i vilket fall!! ;)
Kram till er
-
Knasten tyvärr fick jag som dig nu denna gången jag börjar alltid testa tidigt och fick på bmi-6 ca ett jätte svagt extra steck på olika tester gjorde då test varje dag av olika märken alla vcar positiva men svaga och även på bmi dagen syntes det bara svagt nästan svagare än tidigare sen började ja blöda två dagar efter bmi så antar det var sån kemisk graviditet,, mina tester finns i forumbilder på min sida..
men min förra graviditet var det så med också testa jätte svagt tidigt sen negativt i två dagar sen positivt igen som sen bara blev starkare,, så kan ju va tidigt?? -
knasten och timrasmus: ja det låter ju verkligen som ni båda skulle kunna ha haft kemiska graviditeter. det är ju mycket vanligt och många kvinnor har haft sådana.
hoppas det går bättre för er nästa månad
-
Vad tror ni om det här, det är väl ett ganska starkt +? Inte mkt att tveka på enligt mig, men jag skall testa igen imorogn får man se det digitalt!
Jag är på bim-1 idag.
-
Grattis!!Albins skrev 2011-10-06 10:11:48 följande:
Vad tror ni om det här, det är väl ett ganska starkt +? Inte mkt att tveka på enligt mig, men jag skall testa igen imorogn får man se det digitalt!
Jag är på bim-1 idag.
-
jag tänkte på en sak är kemisk graviditet att ägget blir befruktat men inte fäster? för jag prövade äta bisolvon denna gången mellan mensen och fram till äl tänkter om det var därför mitt ägg inte fäste? alltså att jag fick för tunnt slem om du förstår va ja menar?