Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
TeamTss skrev 2011-10-05 13:26:47 följande:
nu kom mensen...när jag gick på toaletten... :'( :'( :'(Nu skiter jag i detta..jag skiter i allt som heter äl, mens..äl-tester & gravtester...jag lägger allt på hyllan...helt förstörd...efter 8 dagar!!!!???!
Den var då också sen ca 1 vecka & jag brukade ha väldigt regelbunden.. är ju rätt vanligt att mensen blir försenad för att sedan "komma" senare än vanligt, men då är det bara en liten blödning & man är ändå gravid.
Menmen.. annars är det bara att ta nya tag.. & slappna av. En kompis till mig försökte i 8 månader, killen drack inte ens på deras utomlandsresa tillsammans för att öka chanserna, det hade så även fyllt hela resväskan med diverse tester & de var jätte uppstressade utav detta. Då sa jag till henne att njuta av sommaren istället & lägga det på hyllan till hösten istället.. vem tror ni blev gravid två månader senare? utan alla dessa ägglossningstester? Jo hon! :)
Så det jag försöker säga är att stressa inte upp dig över denna mens, utan låt det ta sin tid..skit i ägglossningstesterna & ligg med varandra för att ni älskar varandra & för att det är så jävla kul ist! Haha =)