Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nä... Små brunrosa flytningar känns inte som ett bra tecken, det var så mitt MA började...
Nä... Små brunrosa flytningar känns inte som ett bra tecken, det var så mitt MA började...
Slemtorsk: ser helt klart ett tydligt streck på alla bilderna!! Åhh vad spännande! Håller tummarna stenhårt för att det blir ett fint plus inom tiden imorgon. Innan jag fick mitt tydliga plus förra försöket var det precis så att det dagen innan visade efter utgången tid!
Kvällstestet både innan 5min och efter 5min... Är nog inget då
Är typ på dag 30 idag......
Slemtorsk, jag känner igen det där med att smygköpa test när mannen är med ;) Den här gången var jag dock bombsäker på att jag var gravid trots att det var på BIM-dagen, så jag sa bara att vi måste köpa test. Och positivt var det, är i vecka 16 nu :)
slemtorsk: väntar med spänning på morgondagens test!! LYCKA TILL!!
Här hemma väntar jag fortfarande på fullt utslag på ÄL.stickan.. borde komma tisdag eller onsdag!!
Slemtorsk: Håller tummarna för att det är ett pluss på intågande. Hoppas att något syns inom föreskriven tid i morgon.