Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här hemma är jag så totalt förvirrad..
Har ju varit väldigt väldigt osäker på när min äl var och om den ens var denna månad efter vårt mf. Jag fick starkt men inte 100 på att det var fullt utslag den 4-5/9, brukar få otroligt ömma bröst efter äl men detta uteblev efter denna stegring.. Hade sedan mkt molvärk och känningar i mitten på förra veckan, det var då jag misstänkte att jag kunde vara grav och började testa. I samband med detta så tog jag ju ett äl-test som visade starkt streck som precis dagarna före och efter äl, trodde då att detta kunde indikera grav, men tappen kändes öppen.. I samband med detta så började brösten ömma vansinigt och nu har jag igår och idag haft en hel del molvärk, brösten ömmar ännu mer och har idag börjat få tjocka vita flytningar som jag haft innan mina båda plus.. (Sorry for info) Kan det kanske varit så att äl var rejält försenad och jag hade äl i mitten på förra veckan istället. Kan ju haft fullt utslag på stickorna de dagar jag inte testade.. Blir inte klok på detta, har testat med sticka från testlaget varje morgon för skojs skull, köpte massa billiga och imorse ser det ut såhär:
Efter ökad kontrast:
Ser ju något, det ser rosa ut, kom upp inom tid.. Men vete sjutton vad man ska tro.. Eftersom att jag inte vet om/när jag haft äl så vet jag inte vad man ska våga hoppas på.. Kan ju vara typ äl+5 idag och då är det väl ändå för tidigt att se nåt så.. Ja det är väl säkert spök..