• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

saran92 skrev 2021-11-09 20:10:22 följande:

Ja det är ju det jag skriver? Att det är ovanligt men det händer. Vill inte att det ska framstå som att "alla" plussar starkt på äl+9-10 och orsaka stress hos tjejer som får negativt vid samma tidpunkt och som istället plussar runt den mer normala tidpunkten vilket är äl+13-14.

Grattis föresten !!
  • saran92
    Cattisl skrev 2021-11-09 20:24:47 följande:

Jaha nä jag tyckte ditt va rätt normalt ändå för ÄL +9, eller inte ovanligt liksom :) mitt va ännu starkare så det är jätteindividuellt.

Men alla är olika som sagt.

Man ska ej jämföra med ngt annat än sina egna test :)

Men håller med om att man inte ska ?uppmuntra? till att testa för tidigt och hoppas på starka streck

Cattisl skrev 2021-11-09 20:36:08 följande:

Grattis föresten !!

Ja jag tycker ofta folk skriver och är oroliga för att testen är svaga när det är jätte tidigt så påpekar alltid att det är en anledning till att de flesta test rekommenderar att vänta till äl+14 :)

Tack så mycket! :)
  • svansmamman
    Töntig skrev 2021-11-10 07:36:07 följande:

Ser ni nåt nu då? Syns ev lite bättre IRL men är jättesvagt såklart. Tycker ändå att det syns lite mer idag än igår

Jag ser nog fortfarande ingenting. Jag ser kanske en antydan till streck om jag verkligen anstränger mig. 
  • blåbär123

Kanske jag kan slappna av lite o tro att det är en normal graviditet på gång ? ska avvakta o ta ett nyt test till helgen

• Töntig
    blåbär123 skrev 2021-11-10 08:46:40 följande:

Kanske jag kan slappna av lite o tro att det är en normal graviditet på gång ? ska avvakta o ta ett nyt test till helgen

Det tycker jag!! Ser ju starkare ut! Testa med ett digitalt, känns ju alltid skönt när det tydligt står gravid!
  • LJM91
    Töntig skrev 2021-11-10 07:36:07 följande:

Ser ni nåt nu då? Syns ev lite bättre IRL men är jättesvagt såklart. Tycker ändå att det syns lite mer idag än igår

Jag ser svagt :)
  • LJM91
    blåbär123 skrev 2021-11-10 08:46:40 följande:

Det där ser verkligen helt klart och tydligt ut, grattis! :)
  • MissDB

Tog även några av annat märke men tycker mig mest kunna ana en skugga. Vad tror ni?

• Cashili33
    MissDB skrev 2021-11-10 19:30:27 följande:

Tog även några av annat märke men tycker mig mest kunna ana en skugga. Vad tror ni?

Är det tre tagna samtidigt? Man ser en svag svag skugga
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester