• MissDB

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Haha alla tagna idag (jag veeeet helt fel) men det nedersta på morgonen och det översta nu på kvällen. CB tog jag imorse

• Cashili33
    MissDB skrev 2021-11-10 19:59:33 följande:

Haha alla tagna idag (jag veeeet helt fel) men det nedersta på morgonen och det översta nu på kvällen. CB tog jag imorse

Man får ta hur många man vill, men inte mycket lär ske på några timmar :)

Man kan som sagt se ngt väldigt svagt. Vänta 3 dgr och testa igen. Då ska det ha ökat. Lycka till
  • Lojjjssan

Hej!

Har fått diagnosen pco så vet ej när jag ska ha mens. Vad tror ni? Spökstreck? Vanligt på dessa?
  • MissDB

Bim -4 idag. Tog ett igår också som var lite liknande. Är det bara CB?s kassa kvalite som lurar en? Nån som verkligen varit gravid efter så svagt? Jag har 3 barn och bara med 1 av de har jag testat innan mens (bim -3) och då var det också väldigt svagt men inte med CB?vad tror ni?
  • Nathaliextnf
    MissDB skrev 2021-11-11 11:07:19 följande:

Bim -4 idag. Tog ett igår också som var lite liknande. Är det bara CB?s kassa kvalite som lurar en? Nån som verkligen varit gravid efter så svagt? Jag har 3 barn och bara med 1 av de har jag testat innan mens (bim -3) och då var det också väldigt svagt men inte med CB?vad tror ni?

Dom är ju lite luriga dessa tester från CB. Men det ser blått och brett ut :)
  • Nathaliextnf
    nyfiken23 skrev 2021-11-12 06:28:16 följande:

Är på BIM-3 och har aldrig plussat så här tidigt... Men visst är det något?

Ja absolut! Grattis :)
  • Cashili33

Japp
  • MissDB

Jaaa???? grattis!
  • Mammacitan

Ägglossning + 9, bim -5. Ett öppnat testa tidigt. Ser positivt ut? Haft sån sjuk mensvärk de senaste två dagarna, men ingen mens.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester