Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag hoppas verkligen men känns inte så. Har inga likadana så det bästa hade varit att ta ett till av samma märke och jämföra kanske
Jag hoppas verkligen men känns inte så. Har inga likadana så det bästa hade varit att ta ett till av samma märke och jämföra kanske
Jag kan ärligt inte se att strecket är rosa på din bild, kan du se det i verkligheten? Isf är det nog ett tidigt +
Annars avvakta :)
Vet
Vet inte vad jag ska tro.. Ska ta ett nytt med morgonurin imorgon. Har dessutom säkert testat alldeles för tidigt. Äl+6 idag
Vet
Vet inte vad jag ska tro.. Ska ta ett nytt med morgonurin imorgon. Har dessutom säkert testat alldeles för tidigt. Äl+6 idag
Ser inte ut som ett test man ska ta ut / plocka isär ? Eller ? I så fall går de ej att läsa av sådär, då de alltid brukar ge två linjer oavsett resultat
Plocka isär?
De är egentligen till Clearblue fertilitetsmonitor, men jag har ingen sån.. Hade beställt äl-stickorna till min Clearblue advanced och 4 graviditetstest kom med, så jag tänkte att jag skulle prova med dem åtminstone istället för att bara kasta :)
Vad har du för erfarenhet av dessa? Första gången jag provar dem, men vet ju att vanliga cb kan ge spökstreck, därav postar jag i den här tråden..
Plocka isär?
De är egentligen till Clearblue fertilitetsmonitor, men jag har ingen sån.. Hade beställt äl-stickorna till min Clearblue advanced och 4 graviditetstest kom med, så jag tänkte att jag skulle prova med dem åtminstone istället för att bara kasta :)
Vad har du för erfarenhet av dessa? Första gången jag provar dem, men vet ju att vanliga cb kan ge spökstreck, därav postar jag i den här tråden..
Detta är väl digitala test ? De ger alltså alltid två streck oavsett om man är gravid eller ej. Antar att det ska visas ett resultat i en monitor ? Eller har jag fel ?
Digitala test ska ju i alla fall ej analyseras utan monitorn så jag skulle inte lita på detta test ..
Jag skulle ta ett annat test för att se om det ger ngt :)
Har själv aldrig använt sådana här test
Inte alls, ta ett digitalt imorgon så får du det svart på vitt :)