Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ovitrelle 8 dagar sedan!
Helt blanka test dag 6 och 7 och nu detta! Vad tror ni?
Ovitrelle 8 dagar sedan!
Ovitrelle 8 dagar sedan!
Ovitrelle 8 dagar sedan!
Jag vet att dessa streck kan ge spökstreck. Tog ett annat test igår och såg också super svagt så man börjar ju fundera såklart. (Man hoppas ju alltid). Vad tror ni?
Jag ser tyvärr inte så mycket men andra verkar se massor på denna bild. Vet inte om vi ser det olika. Jag håller dock tummarna jättemycket !!!!!
Mitt test av samma typ ( tror jag) såg ut så här
Alltså det är ju extremt svagt och därav är min fundering om det bara är ett sk spökstreck. Dock kan det ju faktiskt vara väldigt svagt när man testar tidigt. Har tre barn och när jag testade med yngsta 3 dagar innan var det också vääääldigg svagt men dock var jag säker då vilket jag inte alls är nu. Känns faktiskt väldigt tveksamt?
Ja alltså det va lite därför jag blev lite fundersam över att vissa tycker det var solklart och oxå därför jag la in mitt som lite kontrast. Hoppas du inte tog illa vid dig.
Jag hoppas det är ett tidigt plus !!
Alltså det är ju extremt svagt och därav är min fundering om det bara är ett sk spökstreck. Dock kan det ju faktiskt vara väldigt svagt när man testar tidigt. Har tre barn och när jag testade med yngsta 3 dagar innan var det också vääääldigg svagt men dock var jag säker då vilket jag inte alls är nu. Känns faktiskt väldigt tveksamt?
Spelar ingen roll hur svagt det är, om strecket kom inom tiden och är i rätt färg (ljusrosa, vilket jag ser på bilden) är du gravid - ett torkstreck hade varit grått :)