• Lojsan DN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Minmillis skrev 2022-12-14 15:00:14 följande:

Igår och idag 

Jag ser ett svagt streck på nedersta. 😃

• Minmillis
    Lojsan DN skrev 2022-12-14 17:52:29 följande:

Jag ser ett svagt streck på nedersta. 😃

Ååh spännande! Tog ett på kvällen nu med 🙈
  • Nathaliextnf

Ser ett svagt streck, håller tummarna för att det blir starkare:)

Minmillis skrev 2022-12-14 18:42:37 följande:
    Ååh spännande! Tog ett på kvällen nu med 🙈
  • HejsanJenny

Vill bara hoppa in och säga att RFSUs tester för mig alltid varit lite sisådär. i lördags var min mens beräknad, tog ett test som var 100% utan några tvivel helt blankt. Tog ändå ett digitalt test som visade 1-2 veckor. Jippi! Testade med RFSU de kommande dagarna och de fortsatte vara helt blanka. Igår, tisdag tog jag ännu ett digitalt som nu visade 2-3 och för första gången fick jag utslag på RFSU, om än ganska svagt. Detta alltså tre dagar efter beräknad mens. Med flera missfall i bagaget vet jag såklart att svaga test ibland är dåliga nyheter, men eftersom CB bekräftade en ökning känner jag mig ändå positivt inställd denna gång. <3 Kämpa alla ni fina! 
  • GöteborgskanD

Fick MA i vecka 12 i oktober och ett tidigt missfall eller kemisk graviditet i november (positivt test i några dagar och sedan helt negativt och blödning). Idag är jag på ÄL +8 och vet inte om jag håller på att bli knäpp men är där inte ett streck? Snälla säg att det inte är jag som ser i syne? 
  • Dukallarmigdrömmare
    GöteborgskanD skrev 2022-12-15 06:31:21 följande:
    Fick MA i vecka 12 i oktober och ett tidigt missfall eller kemisk graviditet i november (positivt test i några dagar och sedan helt negativt och blödning). Idag är jag på ÄL +8 och vet inte om jag håller på att bli knäpp men är där inte ett streck? Snälla säg att det inte är jag som ser i syne? 
    Absolut sträck ! Grattis 🌸
  • Swave
    Minmillis skrev 2022-12-15 14:28:14 följande:
    Hur många dagar efter ÄL är du? :)
  • Minmillis
    Swave skrev 2022-12-15 14:43:35 följande:
    Hur många dagar efter ÄL är du? :)
    Är ungefär på äl+10 så fortfarande tidigt!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester