• Önskarsyskon2023

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

solklart plus! 😍 stort grattis! 

GöteborgskanD skrev 2022-12-15 06:31:21 följande:

Fick MA i vecka 12 i oktober och ett tidigt missfall eller kemisk graviditet i november (positivt test i några dagar och sedan helt negativt och blödning). Idag är jag på ÄL +8 och vet inte om jag håller på att bli knäpp men är där inte ett streck? Snälla säg att det inte är jag som ser i syne? 
  • Dukallarmigdrömmare
    GöteborgskanD skrev 2022-12-15 22:39:32 följande:

Dukallarmigdrömmare och Önskarsyskon 2023: 
    tack snälla!🌸 hoppas hoppas att fröet vill stanna den här gången 

Det håller vi alla tummar för 🙂 jag vet hur det är, är gravid i v 8 efter ett MA i v 14. Extremt nojjig särskilt denna veckan då jag sist började blöda i denna veckan (fostret levde men dog senare sen visade det sig)
  • GöteborgskanD
    Dukallarmigdrömmare skrev 2022-12-16 06:42:04 följande:
    Det håller vi alla tummar för 🙂 jag vet hur det är, är gravid i v 8 efter ett MA i v 14. Extremt nojjig särskilt denna veckan då jag sist började blöda i denna veckan (fostret levde men dog senare sen visade det sig)
    Beklagar att du behöver gå Igenom ett MA. Håller alla tummar och tår för att det ska gå bra för dig den här gången 🌸
  • Minmillis

En av dessa testen är ett pluss från när jag plussade med dottern. Resten är test jag tagit nu med 3-4 dagars mellanrum mellan äl+9 och äl+12 där de flesta tagits på kvällen eller mitt på dagen. (Testen ligger inte i samma ordning som jag tagit dem för tillfället)

Så nu till frågan! Tror ni jag åkt på en himla massa spökstreck eller kan de va så att de är pluss? Alla bilderna är tagna enligt bruksanvisningens instruktioner på tidsramen som testet är giltigt.

• Swave
    Minmillis skrev 2022-12-18 00:03:22 följande:

En av dessa testen är ett pluss från när jag plussade med dottern. Resten är test jag tagit nu med 3-4 dagars mellanrum mellan äl+9 och äl+12 där de flesta tagits på kvällen eller mitt på dagen. (Testen ligger inte i samma ordning som jag tagit dem för tillfället)

Så nu till frågan! Tror ni jag åkt på en himla massa spökstreck eller kan de va så att de är pluss? Alla bilderna är tagna enligt bruksanvisningens instruktioner på tidsramen som testet är giltigt.

Tror tyvärr det är spökstreck. 
  • MissEA85

Hej!
    Vad tror ni om det här testet? Testet är gjort mitt på dan efter att jag har hållt mig i ca 3tim. Fotot taget inom 5min.
    Tack för hjälpen!Glad

• Önskarsyskon2023
    MissEA85 skrev 2022-12-18 15:53:31 följande:

Hej!
    Vad tror ni om det här testet? Testet är gjort mitt på dan efter att jag har hållt mig i ca 3tim. Fotot taget inom 5min.
    Tack för hjälpen!Glad

tycker det ser ogiltigt ut då det är utsmetat streck om det ens är ett streck? 

• Cashili33
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-12-18 16:00:30 följande:

tycker det ser ogiltigt ut då det är utsmetat streck om det ens är ett streck? 

Ser ut som färgrester 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester