• Vinnie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

svansmamman skrev 2023-01-22 08:00:16 följande:
    Har du fotat inom testtiden? Jag tycker bakgrunden till strecken är gulaktig vilket cbs icke-digitala test alltid brukar bli när de torkar. Jag ser tyvärr ingen tillstymmelse till streck på testet, men det är möjligt att det är jag som ser dåligt just på den bilden. Testa med ett digitalt istället så slipper du fundera. Jag håller tummarna för att du är gravid! 
    Ja det har jag gjort. Men det är säkert negativt. Har tagit 2 andra test och dom visar så negativt som det bara går att bli. 
  • Simonan
    Vinnie83 skrev 2023-01-22 11:28:59 följande:
    Ja det har jag gjort. Men det är säkert negativt. Har tagit 2 andra test och dom visar så negativt som det bara går att bli. 
    Alltså jag ser ju något svagt men just CB upplever jag alltid ger ett spökstreck/torkstreck
    när ska du ha mensen?
  • Vinnie83
    Simonan skrev 2023-01-22 11:32:56 följande:
    Alltså jag ser ju något svagt men just CB upplever jag alltid ger ett spökstreck/torkstreck
    när ska du ha mensen?
    Om 2 dagar är den beräknad 
  • Simonan

Jag ska nog skicka ett fint mejl till både RFSU och normala egna gravtest angående spökstreck
    får bli digitalt framöver när dessa tester är slut 
    har visserligen inte blött mer
    lite rött vid 07 och nu bara lite brunt men enbart när jag kissar som ?rester? typ
    så säkerligen starten på den roliga mensen :) 
  • Sandtrollet
    Vinnie83 skrev 2023-01-22 03:44:10 följande:

Vad tror ni? Jag tycker att jag ser ett svagt svsgt plus. Men det kan ju vara så att jag önskar så mycket så jag ser vad jag vill se. 

jag ser ett + 

★ Alexzander 04, Lily 21, Molly 22 ★
  • Sandtrollet
    Vinnie83 skrev 2023-01-22 03:44:10 följande:

Vad tror ni? Jag tycker att jag ser ett svagt svsgt plus. Men det kan ju vara så att jag önskar så mycket så jag ser vad jag vill se. 

jag ser ett + 

★ Alexzander 04, Lily 21, Molly 22 ★
  • Cashili33
    Simonan skrev 2023-01-22 16:50:16 följande:

Mitt verkar vara negativt
    tog digitalt som visade inte gravid..

När är beräknad mens 
  • Simonan
    Cashili33 skrev 2023-01-22 16:52:38 följande:
    När är beräknad mens 
    Idag & har en sparsam blödning med knappt någon mensvärk
    så har väl en snäll mens denna gången
  • Cashili33
    Simonan skrev 2023-01-22 20:11:15 följande:
    Idag & har en sparsam blödning med knappt någon mensvärk
    så har väl en snäll mens denna gången
    Hoppas det och lycka till nästa månad 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester