Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det ser positivt ut! Testa ett digitalt med om du har ❤️ grattis!
Plussade själv nyss 💕
Det ser positivt ut! Testa ett digitalt med om du har ❤️ grattis!
Plussade själv nyss 💕
Vad säger ni om detta? Kom efter 2 min.
Vanligt babyplan, är det vanligt att de visar falskt positivt??
Hej!
vad tror ni om detta? Är livrädd för babyplans tidiga tester efter att ha läst om just dessa och deras förmåga att luras?
vågar jag lita på detta?
har testdatum på fredag egentligen från fertilitetskliniken och då tänker jag ta ett digitalt test.
ÄL+9
ÄL+10
Och så idag, ÄL+12
Hej!
vad tror ni om detta? Är livrädd för babyplans tidiga tester efter att ha läst om just dessa och deras förmåga att luras?
vågar jag lita på detta?
har testdatum på fredag egentligen från fertilitetskliniken och då tänker jag ta ett digitalt test.
ÄL+9
ÄL+10
Och så idag, ÄL+12
Men stort grattis, vad kul!!
Hej!
vågar jag lita på detta?
ÄL+9
ÄL+10
Och så idag, ÄL+12
hjälp mig snälla ni :) det enda graviditetstest jag hade hemma är ett sånt till min fertilitetsmonitor, men mitt testintervall är mellan 06-11 på morgon och jag tog nyss, så fick inget svar av monitorn men stickan ser ut såhär. nån som har erfarenhet av monitorn och vet om det betyder att jag är gravid?
Så länge du fotade inom tiden så är det där positivt!
falska CB streck ser INTE ut sådär ( så länge strecket inte kom efter tiden för avläsningen )
tror absolut du är gravid