Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
är det efter avläsningstid?
Tog ett test nu ikväll efter att ha hållt mig några timmar men testade en annat märke (RFSU Testa Tidigt)
Och tycker mig se ett svagt streck, men vågar inte lita på något
Vad tror ni om detta? Jag har försökt fota i lika olika ljus då jag vet att FL sabbar kvalitén väldigt mycket.
Jag tog två olika test, de rosa mäter från 10 och den andra 25.
Tog ett test nu ikväll efter att ha hållt mig några timmar men testade en annat märke (RFSU Testa Tidigt)
Och tycker mig se ett svagt streck, men vågar inte lita på något
Bim -1, inte morgonurin. Borde väl vara starkare om det är ngt men med dottern plussade jag inte förens bim+8-9 typ. Spänner i brösten och lätt illamående.
Bim -1, inte morgonurin. Borde väl vara starkare om det är ngt men med dottern plussade jag inte förens bim+8-9 typ. Spänner i brösten och lätt illamående.
Jag tycker man kan ana något här!
Ja absolut, grattis!!