• Angiesmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är detta positivt? är 4 dagar kvar tills min mens är beräknad. Testat med clearblue testa tidigt och rfsu samtidigt. Tycker det är väldigt svagt på clearblue 

• Anonym (Lis)
    Angiesmamma skrev 2024-04-27 06:53:17 följande:

Är detta positivt? är 4 dagar kvar tills min mens är beräknad. Testat med clearblue testa tidigt och rfsu samtidigt. Tycker det är väldigt svagt på clearblue 

Den undre ser positivt ut, clearblue ger så ofta spökstreck så den är ingen vits att kolla på känns det som.
  • Anonym (Mamma till tre)

Är det här spökstreck eller pluss? Ska prova med RFSU i morgon men har tidigare graviditeter plussat sent med dem jämfört med andra test
    Anonym (Mamma till tre) skrev 2024-04-29 19:44:41 följande:
    Är det här spökstreck eller pluss? Ska prova med RFSU i morgon men har tidigare graviditeter plussat sent med dem jämfört med andra test
    Glömde skriva att testet är fotat 4 minuter efter jag doppade de. Stod att man inte skulle läsa av innan 3 minuter eller efter 10
  • Cashili33
    Ser negativt ut tycker jag
  • Angiesmamma

jag tycker det ser positivt ut! så såg mitt första test ut. jag var gravid ☺️

• Angiesmamma
    Saga9300 skrev 2024-04-27 12:23:18 följande:

Är detta spöksträck eller svagt positivt, vad tror ni? 

Ser ut som svagt positivt. ta ett nytt om några dagar. ☺️
    Angiesmamma skrev 2024-04-30 06:27:56 följande:

jag tycker det ser positivt ut! så såg mitt första test ut. jag var gravid ☺️

Tack! Idag ser de ut såhär men syns inte på rfsu än 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester