Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
syns kanske lite bättre här? Hmmm
Hej, jag har läst väldigt mycket i denna tråd men aldrig kommenterat. Har försökt bli gravid i 9 månader och aldrig ens haft tillstymmelse till positiva test. Men nu har jag tagit två som jag tkr jag ser svaga streck på, blir så osäker på om det är indent linjer eller om jag kanske kan vara gravid. Bilderna är tagna inom tiden!
Hej, jag har läst väldigt mycket i denna tråd men aldrig kommenterat. Har försökt bli gravid i 9 månader och aldrig ens haft tillstymmelse till positiva test. Men nu har jag tagit två som jag tkr jag ser svaga streck på, blir så osäker på om det är indent linjer eller om jag kanske kan vara gravid. Bilderna är tagna inom tiden!
Jag har ingen erfarenhet av rfsu testa tidigt, men efter 1 minu kom ett ljust rosa streck upp. Jag är på 5-6 dagar innan beräknad mens. Tänkte testa med ett vanligt på söndag igen. Men kan det verkligen vara positivt?
Hej!
vad tror ni om detta? RFSU vanlig teststrip 3:e dagen innan BIM. Hade dagen innan testat positivt med clearblue digital ultratidigt. Det som gör mig fundersam är att igår, 48 timmar senare gjorde jag ett till RFSU vanlig teststrip och den har inte blivit starkare (snarare svagare)..