• Anonym (Neg)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Maramba skrev 2025-02-17 09:17:07 följande:

Det blir tyvärr så dålig upplösning när man laddar upp här men jag söker ett par extra ögon som inte har line eyes som mina ögon har. Finns det något här? Äl+7
    Ser negativt ut.
  • Anonym (.)
    Anonym (Tredje*) skrev 2025-02-17 14:19:06 följande:

Kanske något, men bildkvaliteten är vad den är 🙄 håller tummarna för säkrare svar inom kort 🤞
  • Maramba
    Anonym (Tredje*) skrev 2025-02-17 14:19:06 följande:

Jag ser!! 😍 strecket ser rött ut dessutom! Håller tummarna för dig!
  • Anonym (Osäker)

Har tagit ett gravtest som visar väldigt svagt  positivt. Men så har jag oregelbunden mens så vet inte exakt när bim är men är runt nu +- ett par tre dagar. Så nu är min fråga brukar de bli så svagt posetivt vid bim? (Rsfu test) Eller jag kanske ska ställa in mig på missfall?! (Blev inte så bra bild)

• Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Osäker) skrev 2025-02-18 11:37:36 följande:

Har tagit ett gravtest som visar väldigt svagt  positivt. Men så har jag oregelbunden mens så vet inte exakt när bim är men är runt nu +- ett par tre dagar. Så nu är min fråga brukar de bli så svagt posetivt vid bim? (Rsfu test) Eller jag kanske ska ställa in mig på missfall?! (Blev inte så bra bild)

Rfsu visade inte starkt vid bim på mig. Det tog några dagar extra. Detta är ett solklart plus ❤️
  • Noslrac

ser ni också den SVAGASTE linjen eller är jag galen?? Vi har försökt i ett halvår för barn #2 🥹 

• Noslrac

Gud vad dålig upplösning det blir på bilderna. Strecket syns inte över huvud taget när bilden laddas upp här😂 testar en annan bild på samma test och lägger till att jag är på BIM-4 
  • Nanathalie
    Noslrac skrev 2025-02-19 07:49:18 följande:

ser ni också den SVAGASTE linjen eller är jag galen?? Vi har försökt i ett halvår för barn #2 🥹 

Ser en skugga! Oklart om det är färg i? Men en skugga helt klart 😄
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester