-
Hej! Gissar på graviditet. Tar 2-4v efter förlossningen innan kroppen är tillbaks till vanligt med hcg. 11v känns lite väl länge.Anonym (Happ) skrev 2025-02-26 19:20:45 följande:födde barn för snart 11 veckor sedan. Är detta rester från den graviditeten eller är detta en ny graviditet? eller spökstreck?
-
Hej! Vad tror ni om detta?
ogiltigt eller vågar man hoppas på positivt? 👋🏻
(bim -3) -
Här är precis efter 4-5 min. tidigare bifogad bild är efter 20 min. (Bifogade fel 🤭)
-
Positivt! :)
-
Ser definitivt positivt ut!:)
Anonym (Hylsson) skrev 2025-03-03 08:37:39 följande:
Hej! Vad tror ni om detta?
ogiltigt eller vågar man hoppas på positivt? 👋🏻
(bim -3)
-
Hej!
jag har fifflat lite med ljuset, men ser de ut som att de är början till något här??
jag vet inte alls när min mens ska komma. Slutade med p-piller för 15 dagar sen och har fortfarande inte fått mens. Den brukar komma rätt så direkt när jag slutat andra gånger..
-
hjälp mig att tolka! vet inte riktigt när jag ska ha mens iom att jag tog ovitrelle 21/2, men enligt kliniken bör min mens komma nästa vecka på onsdag. Är det här positivt? 🥹
-
Tycker mig se en skugga av ett sträck! Håller tummarna för dig<3Zara1992 skrev 2025-03-07 14:08:42 följande:
hjälp mig att tolka! vet inte riktigt när jag ska ha mens iom att jag tog ovitrelle 21/2, men enligt kliniken bör min mens komma nästa vecka på onsdag. Är det här positivt? 🥹
-
Summerstriker skrev 2025-03-05 14:16:51 följande:
Hej!
jag har fifflat lite med ljuset, men ser de ut som att de är början till något här??
jag vet inte alls när min mens ska komma. Slutade med p-piller för 15 dagar sen och har fortfarande inte fått mens. Den brukar komma rätt så direkt när jag slutat andra gånger..
För det första, ett uppbrutet test är inte ett giltigt test.
Den mens du säger du får när du slutar med p-piller är ingen riktig mens utan en bortfallsblödning. Du behöver ha ägglossning innan du ens kan bli gravid, vilket är ganska osannolikt att du hunnit ha om det enbart gått 15 dagar sen du slutade med pillren. Du kan haft ägglossning PRECIS om du har tur, men då kan ett test inte visa om du är gravid eller inte än.
-