• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Sartii
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 16:29:05 följande:
    Ja, jag ser allt två breda ljust ljust rosa linjer på dina bilder ! 
    Tack för svar!! ☺️
  • Sartii
    Anonym (RD 8) skrev 2025-09-09 17:51:14 följande:
    Typ så såg mina tester ut, från samma märke, 5 dagar innan beräknad mens och idag är jag i vecka 24!! 😊 
    Jasså?? kul! ☺️ Tog ett sånt clearblue som ska bilda ett + men det var helt blankt inom tiden.. förhoppningsvis för tidigt 
  • Anonym (RD 8)
    Sartii skrev 2025-09-09 18:59:26 följande:
    Jasså?? kul! ☺️ Tog ett sånt clearblue som ska bilda ett + men det var helt blankt inom tiden.. förhoppningsvis för tidigt 
    Håller mina tummar för dig 🤞🤞😊
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 10:48:40 följande:

Nu är jag här igen men ser ni detta? 

Jag ser ett supersvagt lodrätt streck. Ska det visa plus eller bara streck?
  • Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-09 20:30:06 följande:
    Jag ser ett supersvagt lodrätt streck. Ska det visa plus eller bara streck?
    Åh, då är de förhoppningsvis inte bara inbillat av mig ! Det ska bara vara en linje, inte ett pluss ! ♡ 
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 20:33:40 följande:
    Åh, då är de förhoppningsvis inte bara inbillat av mig ! Det ska bara vara en linje, inte ett pluss ! ♡ 
    Håller tummarna för dig! ❤️
    När har du bim?
  • Tinaturner222

Den 18/9 så om 6 dagar ! Detta va clearblue ultratidigt, när jag såg det först så tyckte jag att de syntes så himla tydligt och bilden där är tagen runt 3-4 min efter klockan startades så de är ju inom tiden också. Men efter att ha kollat mer o mer på bilden så tycker jag mest att jag tvingat fram det typ haha.. Har dock varit så himla säker ett par gånger innan också utan att de varit något men de känns annorlunda på något vis denna gången. Vaknade lixom inatt av att brösten gjorde så sjuukt ont och de har dom gjort sen typ 4 dagar tillbaka o ligger här med illamåendet fast i halsen. Kommer bli så ledsen om det bara är förstärkta pms besvär denna gången :( 

• Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 21:03:42 följande:

När har du bim?  ( Babysheep )

Jag har bim på fredag. Det är så jobbigt att gå runt och vänta och hoppas och analysera varje litet symptom. 
    Man blir ju knäpp!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester