• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (Hjeeelllppp)

Negativt va? Vet inte vilken dag jag är inne på då min mens inte kommit på typ 2-3 månader...  

det översta är flera dagar äldre och det undre från nu  

• Kottens

Snälla tjejer, hjälp. 

Ser ni något? Eller är det bara önsketänkande från min sida? 😔

• Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-09 14:54:36 följande:

BIM -3. Inbillar jag mig eller anas ett svagt streck här?

Nej jag ser der med ! :D
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 15:12:13 följande:
    Nej jag ser der med ! :D
    Men åh! ❤️ Hoppashoppas att det är vår tur nu. Tack för att du svarade!
  • Sartii

Hjälp hehe. dessa 2 är tagna i samma urin och min mens är beräknad om 6 dagar enligt appen. ser två extremt svaga men ändå ?breda? linjer irl. Ser det ut som spöstreck?

• Tinaturner222
    Sartii skrev 2025-09-09 16:13:47 följande:

Hjälp hehe. dessa 2 är tagna i samma urin och min mens är beräknad om 6 dagar enligt appen. ser två extremt svaga men ändå ?breda? linjer irl. Ser det ut som spöstreck?

Ja, jag ser allt två breda ljust ljust rosa linjer på dina bilder ! 
  • Anonym (RD 8)
    Sartii skrev 2025-09-09 16:13:47 följande:

Typ så såg mina tester ut, från samma märke, 5 dagar innan beräknad mens och idag är jag i vecka 24!! 😊 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester