-
Det syns inget vitt streck i verkligheten iaf.. och nej kanten är mer åt höger.. men jag har svårt att se något streck överhuvudtaget där så jag tror det är negativt...Det var Sockerbrallan som fixade bilden och visst finns det något där men det kan ju lika gärna vara en skugga.Stella 78 skrev 2011-09-19 21:32:14 följande:Tyvärr tycker jag att jag bara ser ett vitt streck, dvs där teststrecket ska vara. Där pilen är ser det mer ut som det är själva "kanten" på det vita fältet.
-
Lite sent för en nidis va?? Har ju BIM i dag-i morgon??? Men som sagt.. vi får se..... är ju en dag i morgon ocksålilaemma skrev 2011-09-19 21:31:19 följande:Nej! Slemmis, du får inte sabba mina förhoppningar!
Kram på dig och hoppas på att det är en sen nidationsblödning... -
Men är du HELT SÄKER på när du hade ÄL då? Det kan ju ta typ 9 dagar i alla fall för ägget att hitta fram och gräva in sig...slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-19 21:38:22 följande:Lite sent för en nidis va?? Har ju BIM i dag-i morgon??? Men som sagt.. vi får se..... är ju en dag i morgon också
-
ABSOLUT helt säker... och om det var senare än vad jag "Haft koll på"... så finns det extremt liten chans att vi lyckats...vilket det iofs är ändå med våra odds ha ha... nedsatt rörlighet i mannens spermier och vi inseminerade sön och måndag och ägglossning onsdag..... så chanserna är små men eftersom de är lite slöa tänkte vi att de kanske behövde lite mer tid på sig upp ha hahalilaemma skrev 2011-09-19 21:41:39 följande:Men är du HELT SÄKER på när du hade ÄL då? Det kan ju ta typ 9 dagar i alla fall för ägget att hitta fram och gräva in sig...
-
Ja, som jag sa tidigare så får man ju ta en nypa salt med när man redigerar testet som jag gjortStella 78 skrev 2011-09-19 21:32:14 följande:Tyvärr tycker jag att jag bara ser ett vitt streck, dvs där teststrecket ska vara. Där pilen är ser det mer ut som det är själva "kanten" på det vita fältet.
-
Sockerbrallan..med mobilen nu så syns ju strecket du framkallade hur tydligt som helst!! Skumt värre.... Tog det sista rfsu-testet nu vid halv fem i morse men inget synligt streck iaf, mår lite illa...men lite mensvärk också...har ett digitalt i väskan....är ju bim i dag ......men om rfsu inte visar nåt så borde väl inte digitala göra det heller? känns som att mensen kommer men jag vet inte....hur länge ska man hålla sig innan man tar ett digitalt på bim?
-
o herregud vad stappligt och konstigt det blir när man skriver via mobilen samtidigt som man går ... ha ha ha...
Men det känns ungefär så.. Var in på toa nu men kissade inte, vågar inte för jag tänkte ev ta mitt digitala senare, men eftersom det kändes som att mensen kom i stort sett samma sekund jag skrev förra inlägget så torkade jag mig... men nope.... inte ens en rosa skiftning..blir så förbaskad på kroppen men det är väl straffet man får för att man inte tagit hand om sig och sen bestämt sig för ett barn till på tok "för sent"........
Men hur länge måste man hålla sig tror ni??
Tror ni att CB digital visar tidigare än RFSU (de vanliga)?? eller ska man vänta lite till????? -
håller tummarna för dig slemtorsk, har aldrig vågat göra ett digitalt.. tycker de är så läskiga..
idag ska jag till bm och få min dom, men tror inte jag är gravid, men men.. jätte nervös -
håller tummarna för dig dåPeggys skrev 2011-09-20 07:58:59 följande:
håller tummarna för dig slemtorsk, har aldrig vågat göra ett digitalt.. tycker de är så läskiga..
idag ska jag till bm och få min dom, men tror inte jag är gravid, men men.. jätte nervös
-
Bim på lördag fett negativt idag med tidiga tester snark men följer er och hoppas!!