• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie: ja gravid är du allt :) känns inte som det är nån tvekan om det! Sen är det en långsamm stegring på dina tester men det är ju ändå en stegring!

• popcornplaya

Det märks att det är helg för gud vad lugnt det vart i tråden idag ;)

Idag tog jag mina sista boragosar för denna månad :) ligger i sängen och väntar på att mannen ska komma så man kan hoppa på honom idag också ;) hoppas han kommer snart för jag är tröööött!

• popcornplaya
    cutepoison skrev 2012-01-29 06:41:40 följande:
    Hur många tar du per dag? 
    Jag har tagit 2 om dagen från mensens första dag till äl.  
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Jennie83 skrev 2012-01-29 10:38:10 följande:
    Kan jag lita på det nu?

Nele mardrömmar e vanliga, hade mkt mardrömmar då jag väntade båda barnen, om missfall, otrohet, att sambon lämnar mig osv inte kul men

Sweasmamma: Uscha för mensen =( de där borago verkar ju funka, ät också bisolvon 3 tabletter dagligen 2 gr tidigare har det funkat på mig =) de e slemlösande, dom säger även att mannen ska äta så =)
    Ja så många test som du har fått med pluss även om det är ganska svagt så är det ju ingen tvekan. Sååå många spök går ju liksom inte att få och sen på rfsu och cb. Har du test kvar kan du ju fortsätta bara för skoj skull. Du har ju ändå några dagar kvar till bim.
  • popcornplaya
    Stella 78 skrev 2012-01-29 10:46:44 följande:
    Popcornplaya, bra att du inte ser nåt!men tyvärr ser man minst lika mycket idag som igår...

Kollar jag väldigt noga och vinklar skärmen kanske jag anar nått men det ser nästan mer ut som där färgen ska samlas och inte ett äkta streck.
  • popcornplaya
    mamma Linder skrev 2012-01-29 10:44:04 följande:

Dagens test, nu har jag testat med tre olika sorter så nu kanske man kan lita på det?
    Vet inte om du kan lite på det, tycker det ser ut som ett spök ;)

Haha nä du är så gravid som man kan bli!  
  • popcornplaya

Swea: här hemma får mannen bara göra som jag vill ;) igår fick han sitta naken hela kvällen och lufta paketet så simmarna skulle vara svalkade och pigga sen ;) hehe

• popcornplaya

Swea det låter ju som en bra tid att bli gravid för dig då :)

Hade jag inte fått mf för några månader sedan så hade det vart bf på sonens födelsedag :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester