-
Jag har nästan som mensvärk när jag har äl.Krambjörn skrev 2012-02-01 16:58:48 följande:Alltså mina äl tester visar två streck men det är neg då det andra strecket är svagare men det sticker till och känns på sidorna är inte det så det känns vid äl?
-
Inga mer som har test att bjuda på???? Skulle behöva börja med maten här hemma men sitter hellre här en liiiiten stund till. Men om det inte finns nått att kolla på så har jag ju snart ingen ursäkt längre att inte börja!
-
Tycker det är lite svagt, kan vara ett typiskt cb spök då det är rätt vanligt. Skulle nog testa med ett annat märke för att vara på säkra sidan.....ZaNdRoRiA skrev 2012-02-01 17:11:56 följande:Vart bara tvungen o ta ett till idag när man får se alla andras! GRATTIS till alla plus och en STOR LYCKOSPARK i baken till er som kämpar! ;)
Hahaha, kan det ens bli starkare! -
Avokado: vågar mig nog på ett litet grattis!!
-
Leonie: har du inte lärt dig att du måste lägga in bild!!!! Om du fortsätter få dessa svaga kanske du ska kolla upp dig.
-
Ja det syns ju tydligt leonie, skumt detta!
-
Tycker du kan säga att du hade en blödning som var kortare än normalt och att du efter det fått plus på test som är svaga och inte blir starkare ( om du ringer in alltså)
Men håller tummarna för att testen blir starkare istället och du är gravid! -
Jennie: håller med ovanstående, det börjar nästan bli dags att kolla upp detta. Nått skumt är det.
-
Jennie: tror inte det är spök då det vart så många test och olika märken men nått skumt är det då du fått sånna här svaga så länge nu.
Leonie: dina är inte spök! Dom syns ju tydligt och på flera stycken!! -
Det är väll vissa här i tråden som fått x och då har det väll vart svaga test som inte blivit starkare och sen smärta.
Var är ni som haft x och kan svara bättre????