• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja du leonie ;) skulle vara konstigt om inte det där är äkta vara.

• popcornplaya

Louise: eftersom det inte var så länge sen avbrytandet kan ju hormoner finnas kvar men testat du igen och det blir starkare så vet du :)

• popcornplaya

Trixat

Nä nu kunde jag inte hålla mig längre...haha

Tog ett test idag på äl+5, har ju ganska många test hemma ändå. Självklart var det inget där utom möjligen ett sånt där spök som kan bli ibland.

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Knasten83 skrev 2012-02-01 09:42:46 följande:
    Momtobe: försöker o försöker, ödet ska bestämma men jag kan inte låta bli de där jäkla testen! ;)

Jag fick aldrig fullt utslag heller denna månaden. Antingen missade jag det eller så kanske jag inte hade fullt.....vem vet! Äl flytningar hade jag i alla fall.

bilden är på mina äl test. översta tre från samma dag och de två nedersta från dagen efter. 
  • popcornplaya
    Knasten83 skrev 2012-02-01 09:54:53 följande:

öve
    Översta från typ 9 igår morse, mittersta är från 12 igår och det sista såg ut som detta i går vid 17 tiden...

(det sista är från idag men det såg likadant ut igår vid 17)
    Har jag missat ÄL?????   

Känns som det redan varit. Vilken dag i cykeln är du på?
  • popcornplaya
    Soffiie skrev 2012-02-01 10:13:57 följande:
    mitt gravtest från i morse

Mitt äl från imorse

jag fattar ingenting

jag tog ett äl test igår och det blev starkt ju sen i morse tänkte jag bara för att jag fått nya gravstickor från babyornot och aldrig prövat det märket testa ett grav test,, 
     Ser ni nått på detta.. jo jag vet att jag hade äl igår så det är inte graviditet men va sjutton ska man inte kunna lite på nått grav test alls längre??

Jo jag kan allt ana nått. Tycker nästan det alltid blir nån skugga nu för tiden... Fick också det idag.
  • popcornplaya
    Knasten83 skrev 2012-02-01 10:42:43 följande:
    Mammalinder: hoppas vi hinner! Tack för att du ger hopp!!

Popcorn: dag 15 idag, förra cykeln hade jag äl dag 16-17
    Jag fick stegring två dagar tidigare denna månad också. Men har hört om många som blivit gravida trots att dom inte fått fullt utslag så man kanske kan hoppas att det är ett gott tecken. Tycker ni kan ha sex nu i alla fall, bättre än inget!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester