• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Louise1981 skrev 2012-01-30 12:25:19 följande:
    Vad ska man tro? Nu är jag mer förvirrad än innan jag gick ner till gyn.

Han ser något ( jag såg också, en svart rund ring) Kan va en graviditet, men det kunde han inte säga. Men såg iaf ingen mens på ingång. Sen sa han att jag skulle testa mig om 2 v.
    Ja det är väll svårt att se nått så tidigt. Men jag tycker nog du kan ta ett test tidigare än om två veckor!! Har du gjort nått test nu innan?
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Jennie: Skumt med cb testet, det är knappt så jag ser nått men kan ana en skugga. Hade du inte fått streck på rfsu också så hade jag nog trott det var spök. Håller tummarna för att det snart blir en fin stegring!

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

På cb är det så vanligt med spök att det tyvärr kan visa fel på många test. Men hoppas att det bara är tidigt för att visa än och att det blir plus om ett par dagar.

• popcornplaya

Mammelie: men det borde väll va alldeles för tidigt att se nått än? Såg dom ingenting? Vad sa dom?

Har du blödit också eller är det "bara" smärtor?

• popcornplaya

Leonie: tycker ditt och jennies ser ganska lika ut. Lite smala streck kanske?? Är det inom tiden? För jag har märkt att det alltid verkar bli streck på RFSU efter ett tag som sen försvinner.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester