• EMK01

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men jises. Antingen så är det positivt eller så inte och magen kommer växa om det är positivt. Ursäkta om jag förstör glädjen men är man gravid så är man. Testa om några dagar om det ser skumt ut. Med båda mina tjejer har jag känt mig knas och testat efter det. Typ kring vecka 7-8 med båda. Ta det lugnt och känn in kroppen.

• Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-06-21 22:17:42 följande:
    ja tyvärr ger 120517 spök=/ 
    Meeennn, knasten, ska du inte ta ett litet ytte pytte litet test innan sängen;)
    Jag får starkare på kvällen;)

jaha va gör man nu då??? Gud va besviken man blev nu.... :(
  • EMK01

Kan tilläggas att det finns inte ett enda test i världen som gör en mer gravid men jag förstår så klart er som längtar.

• Meja2011
    Loppan8604 skrev 2012-06-21 22:20:24 följande:
    jaha va gör man nu då??? Gud va besviken man blev nu.... :(
    Tar ett nytt i morgon och hoppas på en stegring=) 
    Ge inte upp, ditt kan ju vara ett riktigt för det;) 
    Meja 11-11-23
  • Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-06-21 22:21:51 följande:
    Tar ett nytt i morgon och hoppas på en stegring=) 
    Ge inte upp, ditt kan ju vara ett riktigt för det;) 
    ok... så de ska visas ett starkare sträck redan imorgon om ja e gravid, å om inte så e de nog ett spök?... har aldrig gjort denna för så behöver lite tips..
    Har 4 tester som inte har de serienummret så ska ta ett av dem... tyvärr har ja 20 av de med spöksträcks historia:( 
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-06-21 22:26:26 följande:
    Oj, nu på kvällen menar jag, tröööööt

Ja men då gör du tets åt morognen o mailar =) o vi vill se inom tiden och då de h trokat vill jag se =P hehe nu ska de analyseras =) wiiieeee
  • Meja2011
    Knasten83 skrev 2012-06-21 22:26:26 följande:
    Oj, nu på kvällen menar jag, tröööööt
    aha=) då får vi vänta tills i morgon;)
    Loppan8604 skrev 2012-06-21 22:26:11 följande:
    ok... så de ska visas ett starkare sträck redan imorgon om ja e gravid, å om inte så e de nog ett spök?... har aldrig gjort denna för så behöver lite tips..
    Har 4 tester som inte har de serienummret så ska ta ett av dem... tyvärr har ja 20 av de med spöksträcks historia:( 
    nja hcg stegras väl mellan 2-3 dagar, så skulle det inte visa i morgon så ha lite is i magen och vänta ett par dagar och ta ett nytt=) men inom 2-3 dagar borde du ha sett en stegring om det är en graviditet. Vad är det för lot nr på dem 4 andra?

Meja 11-11-23
  • Jennie83

Nä nu måste jag nog tyvärr lämna er, jag o min lilla kula ska gå till soffan o softa en stund, trött som in i bomben.
    Men hörs imorgon

kram på er alla   

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester