• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja: kaaaan ju va en början! :)

• Helenmedh

Detta då..? Alltså jag vet att det är tidigt men hoppet sköt juni höjden med testlagret och deras stegring.. 

• Knasten83

Helenmedh: alltså cb är lite luriga. Svårt att säga. Lika väl som det kan va ett jättetidigt plus kan det va neg.. Önskar jag kunde ge dig svar!!

• Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-06-21 23:30:45 följande:
    Helenmedh: alltså cb är lite luriga. Svårt att säga. Lika väl som det kan va ett jättetidigt plus kan det va neg.. Önskar jag kunde ge dig svar!!
    Jag har hört mycket om cb, men aldrig råkat ut för det själv.. Alltid ett klart neg eller ett pos.. Åh, varför jobbar maken natt? Behöver ju honom nu..
  • Knasten83

Helenmedh: försök att gå och lägg dej så det blir en ny dag och förhoppningsvis stegring!

• Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-06-21 23:42:55 följande:
    Helenmedh: försök att gå och lägg dej så det blir en ny dag och förhoppningsvis stegring!
    Haha, ja.. Testen är dock slut och vi firar i midsommar på landet där det inte finns en affär inom typ 10 mil så då kommer jag nog klättra på väggarna ;) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester