• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Meja JP

petra334,Jasså? Kul för som jag skrev innan så såg flera stycken ett streck i förrgår,och igår inget så det är helknepigt.
    Ja det var svagt ditt test.har du tagit ngt mer?

• Meja JP
    burningheart skrev 2012-08-09 21:30:44 följande:
    Ni som kan det här, om man får en lätt rosa blödning runt ÄL-tider, är det då dags att mysa eller är det för sent? Har noll koll, ber om ursäkt för min okunskap :)
    inet hundra koll,men pippa på
  • Petra 334

Meja JP - plussade ordentligt i fredags 2 dagar efter testet på bilden jag la in i måndags. Fick gravid 2-3 igår :)
    Det var därför jag tyckte du skulle jämföra och se hur svaga de kan vara i början och du är juh jättetidigt. Tror inte man får spök på flera test samtidigt.

• Meja JP

Petra334,Nä men precis,det tycker inte jag heller man borde få.
    Stort Grattis till dig
    Jag får väl dricka lite nu ikväll och se vad morgondagens test säger

• burningheart

Meja JP: kanske vore bäst, men blev precis lite fundersam på om det är något knas och väldigt tidig mens...

Har känt mig väldigt konstig sen ett tag tillbaka, hade ÄL runt den sjunde juli, och sen åtta dagar efter den fick jag en blödning som varade i fem dagar. Men det kändes inte som mens, var inte lika mycket. Efter det har jag haft mensvärk något otroligt, och under en period mådde jag illa. Samt flera andra symptom, men inget test visade positivt.
    Men om jag skulle utgå från att den förra blödningen var mens, då borde jag ha ägglossning typ nu, eller så är mensen väldigt tidig... Någon som känner igen det här, spelar kroppen mig ett spratt?

• miapia43
    lägger in morgondagens tester. dom är svagare men man ser i alla fall. någon som ser. skulle tagit ikväll för då ser man bättre. men kunde inte hålla mig.

• Star Mom
    miapia43 skrev 2012-08-09 22:13:34 följande:
    lägger in morgondagens tester. dom är svagare men man ser i alla fall. någon som ser. skulle tagit ikväll för då ser man bättre. men kunde inte hålla mig.

det sista testet kan man skymta ett plus om man vinklar på skärmen men ser ingenting på dom två översta, hade jag varit dig hade jag tagit ett i morgon bitti
  • miapia43
    Star Mom skrev 2012-08-09 22:30:22 följande:
    det sista testet kan man skymta ett plus om man vinklar på skärmen men ser ingenting på dom två översta, hade jag varit dig hade jag tagit ett i morgon bitti
    det ska jag göra också. men man ser det bra i verkligheten. kanske är sånt spökstreck i alla fall
  • miapia43
    Star Mom skrev 2012-08-09 22:30:22 följande:
    om du går in på denna länk så ser du mina tester igår

www.familjeliv.se/Forum-1-289/m66121323.html
  • sweasmamma
    miapia43 skrev 2012-08-09 22:13:34 följande:

hmm, tror plus
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester