• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LettieHatter

Jag ger er gärna några test att kolla!

Är bara på ÄL + 9-10, hade en lugn känsla denna månaden att det inte skulle bli bebis så det var mest reflexmässigt testande. Men nu tycker jag ändå att jag ser ett svaaaaagt streck! Det kan ju vara spök eller vad som helst men nu har ju det där envisa hoppet bitit sig fast igen...

Trixa gärna den som kan.

• Meja JP

Lettiehatter,det där ser mkt lovande ut ju

• LettieHatter
    Meja JP skrev 2012-08-10 08:13:26 följande:
    Lettiehatter,det där ser mkt lovande ut ju
    Gör det?! Ååååh.... Jag tror jag gråter...
  • Villvaliten
    Meja JP skrev 2012-08-10 08:09:32 följande:
    Jag har testat,men tror i.te det är värt att lägga upp dom

Sålänge tant röd lyser med så håller vi hoppet uppe!!!!
    Kram till dig tjejen!
  • Villvaliten
    LettieHatter skrev 2012-08-10 08:11:51 följande:

Är bara på ÄL + 9-10, hade en lugn känsla denna månaden att det inte skulle bli bebis så det var mest reflexmässigt testande. Men nu tycker jag ändå att jag ser ett svaaaaagt streck! Det kan ju vara spök eller vad som helst men nu har ju det där envisa hoppet bitit sig fast igen...

Trixa gärna den som kan.

Jag ser tyvärr bara kontrollstrecket... Skäms
  • LettieHatter
    Villvaliten skrev 2012-08-10 08:19:16 följande:

Jag ser tyvärr bara kontrollstrecket... Skäms
    Det är helt ok, jag ser det knappt heller på bilden. Glad Men jag är helt 100 % på att jag ser det på det verkliga testet, så nu är det bara att vänta ca 4 dagar, sen ta ett digitalt! Jag kommer säkert ta fler av testlagrets innan Flört
  • Meja JP

Villvaliten,tack snälla du!!!ska starta datorn och lägga upp!

• Villvaliten
    LettieHatter skrev 2012-08-10 08:24:05 följande:
    Det är helt ok, jag ser det knappt heller på bilden. Glad Men jag är helt 100 % på att jag ser det på det verkliga testet, så nu är det bara att vänta ca 4 dagar, sen ta ett digitalt! Jag kommer säkert ta fler av testlagrets innan Flört

HÄRLIGT!!!!
    Så jäkla irriterande bara...   Jag vill också se!!! Kan dom inte komma på någon bättre foto-teknologi så vi alla kan se strecken!!!

Eller varför inte kissa på typ ett usb och sticka in den i datorn för analys och sen tjoff.... upp på nätet!!!
    Hade varit skitkul!  Skrattande
  • Gummsan
    LettieHatter skrev 2012-08-10 08:11:51 följande:

Trixa gärna den som kan.

Försökte trixa men bilden är såå ljus så tyvärr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester