• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • miapia43
    sweasmamma skrev 2012-08-09 22:36:11 följande:
    hmm, tror plus
    ja man kan ju hoppas det i alla fall swea.

är inte du bra på att trixa? skulle du vilja göra det i så fall åt migSolig 
  • Meja JP

Miapia43,jag serpå det nedersta.tro det är starkare imorgon. Burningheart.det där är svårt.denna månaden eller nej i juli blöde jag 9 dagar första omgången.sedan uppehåll i 7 dagar swdan blödning i 8 dagar till.jag utgår från att båda var mens.hade äl flytning kort därefter och älvärk två dagar efter det.men jag vet inte sänert.så som alltid med mina test så har jag ingen animg om när jag hade äl eller har bim.plus att jag ofta har korta cyklar på ca 25 dagar.men iblannd som nu väldict kort oc iband på över 40 dagar.pust. Men räkma med att det vaar äl nu

• Petra 334

Miapia 43 - ser på alla 3. Svagt på de 2 översta men ganska tydligt på sista. Kan tillägga att jag sitter på mobil. Kanske syns bättre då :)

• 3 barns mamma84
    Miapia: Jag ser ett svagt Plus hoppas det nu blir starkare !!!
    GrattisSolig
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Kuckeliku
    Star Mom skrev 2012-08-09 21:06:43 följande:
    jag såg med en gång utan att anstränga mig , hur långt från BIM e du?

ojojoj nu blir jag helt till mig!

Har ingen riktig koll på bim, min kropp har gått fullkomligt bananas senaste månaderna, men bim kan vara allt från idag till sön?

Får dock ALLTID spök/önskestreck på mina test, så jag tar inte ut nånting i förskott... men den här månaden tycker ja d ser annorlunda ut.. extra spökigt!!    
  • Kuckeliku

Miapia43- Jag ser på det tredje testet ett svagt plus. Men på dom två första ser det ut som dom där satans spökstrecken.. Har du tagit alla tre på samma dag?

• miapia43
    Kuckeliku skrev 2012-08-10 00:20:52 följande:
    Miapia43- Jag ser på det tredje testet ett svagt plus. Men på dom två första ser det ut som dom där satans spökstrecken.. Har du tagit alla tre på samma dag?
    ja det är samma test i olika vinklar
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester