• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • 3 barns mamma84
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-10 14:32:53 följande:
    men den ska väl hålla sig borta nu... eller???
    Ja den ska hålla sig borta låååångt borta hahaha annars jävlar
    Nu ska jag besöka toalettet igen .
    Kolla lite på flytningarna och tappisen .
    BIM är en knasig dag hehe   
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Flikkan

Då jag har uvi i just nu har jag varit skeptisk till att testa mig på morgonen då deb är som värst! Nu idag BIM -3 visar det absolut ingenting :( men det har visat mest på kvällarna? Och då brukar jag hålla mig. Börjat tappa hoppet nu :( fast jag fått svagt rosa på Bim - 5 kan uvi göra att det inte visar som det ska?

• slemtorsk i din bralla
    Flikkan skrev 2012-08-10 14:47:08 följande:
    Då jag har uvi i just nu har jag varit skeptisk till att testa mig på morgonen då deb är som värst! Nu idag BIM -3 visar det absolut ingenting :( men det har visat mest på kvällarna? Och då brukar jag hålla mig. Börjat tappa hoppet nu :( fast jag fått svagt rosa på Bim - 5 kan uvi göra att det inte visar som det ska?
    det ska inte påverka eftersom det är halten HCG i urinen som avgör om det blir ett positivt test eller ej.

Men du kan kanske vara som några andra (mig inkluderat) att det blir starkare och tydligare på kvällen. ???
  • Farytail

Detta verkar vara en tråd för mig älskar att kolla på svaga graviditetstest och analyser dem sönder och samman Är ny här och har idag BIM. Dessvärre inga test att dela med mig av..... ännu

På BIM  -3 eller om det var BIM-4 fick jag som brunaktigt blod som kom så jag trodde mensen tänkte komma åt helskotta för tidigt då jag har en hemskt oregelbunden mens (allt mellan 4-6-7 veckor mellan gångerna) men som sagt idag är jag på BIM och ännu har ingen mens dykt upp bara lite brunaktigt under flera dagar nu Obestämd

Igår kväll så började jag må sjukt illa jag kunde knappt sova och vaknade i morse med en konstig känsla i kroppen och illamående som kommer och går men inga andra symtom. Skulle så gärna vilja ta ett test men har inga hemma och mannen tycker inte alls att vi ska testaFoten i munnen Tänkte se om jag kan köpa ett i smyg på måndagTungan ute Just nu har vi semester så jag kan inte komma iväg och köpa ett förrens jag är på jobbet på måndag.

Hoppas jag får hänga på och analysera era tester      

• Flikkan

Ja för alla jag tagit på egtermiddagen kvällen ser jag ett svagt rosa streck på!
    Men inte den från morgonen. Men vissa får ju inte ett klart pch tydligt plus fören på BIM så jag kanske inte behöver tappa hoppet ännu. Jag vart verkligen jätte glad över det svaga testen. Dom ligger i denna tråden! Och det syns fortfarande på dom nu

• slemtorsk i din bralla
    Flikkan skrev 2012-08-10 15:08:45 följande:
    Ja för alla jag tagit på egtermiddagen kvällen ser jag ett svagt rosa streck på!
    Men inte den från morgonen. Men vissa får ju inte ett klart pch tydligt plus fören på BIM så jag kanske inte behöver tappa hoppet ännu. Jag vart verkligen jätte glad över det svaga testen. Dom ligger i denna tråden! Och det syns fortfarande på dom nu
    jo jag såg dem... det är underligt det där.. men jag fick mycket starkare på eftermiddagen än på morgonen..
  • viochdu

Wictoria: vilken dag är du på? Många blöder sin mens som skulle kommit eller ja som då kommer trots att man e gravid , behöver inte va MF!

• Wictooria
    viochdu skrev 2012-08-10 15:48:22 följande:
    Wictoria: vilken dag är du på? Många blöder sin mens som skulle kommit eller ja som då kommer trots att man e gravid , behöver inte va MF!
    jag är 4+0..  :(
  • viochdu
    Wictooria skrev 2012-08-10 15:57:53 följande:
    jag är 4+0..  :(
    Men det behöver inte betyda ngt för att du blöder. Då är du väl på din BIM dag typ? Många får sin mens trots graviditet!
    -Vi längtar efter dig-
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester