• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2012-08-10 16:30:31 följande:
    Men det behöver inte betyda ngt för att du blöder. Då är du väl på din BIM dag typ? Många får sin mens trots graviditet!
    jag blödde ju konstant från bim+...3 tror jag.. och i tre veckor. och tro mig.. jag är gravid *S*.. jättegravid..
  • Loppan8604
    Wictooria skrev 2012-08-10 15:45:32 följande:
    :( blä jag har börjat blöda lite nu, undrar om det är missfall på g...............

Hoppas att de går bra för dej! Som sakt så kan man ju blöda trots graviditet. Har du ont??
  • ollasulrika

Får man skriva en förfrågan om nån är intresserad av äl

• ollasulrika

blir nå fel när jag skickar från mobilen så mitt ilägg kom bara me en bit.

så.. min fråga va: får man skriva och fråga om nån här inne är intresserad av äl test och grav-test ?

det går att sända Pm för info om antal och pris.

är det så att inlägget inte anses godkänt så får det självklart tas bort.

har iaf ett gäng här hemma som jag skulle vilja bli av med då jag inte kommer att använda det och onödigt att låta dom ligga bara, jag kan köpa senare när det kommer på tal igen.

• miapia43
    hej alla nu kommer morgondagens tester. Kan det vara något. nu ser man på morgonen.

någon som vill trixa?
  • Wictooria

Ja jag är på min bim dag. :( jag har inte ont. :( har stannat av nu. Har bara lite lite rosa flytningar. :(

• viochdu

MIAPIAS BILD

Även att det är blåa rester där uppe i hörnet.. så är det brett ner till när jag zoomade in..
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    Wictooria skrev 2012-08-10 17:05:51 följande:
    Ja jag är på min bim dag. :( jag har inte ont. :( har stannat av nu. Har bara lite lite rosa flytningar. :(
    Då tror jag att du kan vara lugn.
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    Ankena skrev 2012-08-10 17:09:59 följande:
    Men uaaaahhhh! Jag vill börja testa nuuuu!
    Jag med och har inte ens passerat ÄL Glad
    -Vi längtar efter dig-
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester