• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • 3 barns mamma84
    skumbanan skrev 2012-08-11 11:29:05 följande:
    3 barns mamma: varför ringa läkaren? :) gå och köp ett test!
    Jag kan inte cykla 10 km før att køpa ett test vi bor i skogen
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    fancyface3 skrev 2012-08-11 11:34:36 följande:
    3 barns: finns det ingen Ica butik i närheten dom säljer RFSU gravitedmst 2 pack för 70 kr
    Hahaha det finns ingen Ica hær i danmark
  • fancyface3

Plus de där med temp. Jag tempa nu lite då och då då min normal temp är Max 36.5 till och med under i vanligt fall och nu ligger på 37.1 ca hela tiden och jag tror jag är gravid . Min magkänsla brukar ha rätt

• wondering

Hur vanligt är det med spök på Billigatesters gravtest?
    Jag har tagit två tester idag och inom tiden kommer det upp en bred men väldigt svag linje,
    Förmodad Ägglossning hade jag om man ser till ältesterna  antagligen allt ifrån 26-31 juli ca..( max på monitorn 26 juli på morgonen men glad gubbe 29 juli!)
    Skulle det kunna vara för   tidigt att testa nu om nu äl inträffade i senare spannet,  och att  gravtesten kanske blir starkare om man  skulle ha den ofantliga turen att ha blivit gravid? Eller, är det bara spök?

I förrgår(dag 26 i cykeln) hade jag en svag blodblandad flytning vid ett toabesök,  och trodde då att mensen  skulle komma, men sen kom inget mer.
    Brösten ömmar och värst när jag tar av mig bh:n.
    Humöret är helt i botten,  jag har gått hela veckan och varit vansinnig på allt och alla och är trött nåt så in i bängenRynkar på näsan

Tiden får naturligtvis utvisa, men man längtar ju så ofantligt mycket efter det där plusset...

• 3 barns mamma84
    fancyface3 skrev 2012-08-11 11:36:39 följande:
    Ok men finns de ingen annan butik som har testet i närheten av dig?
    Nej det ænda vi har ligger 10 km hær då med cykel buss kør inte då det fortfarande ær sommar lov før alla barnen det ær alltså skolbussar man kør med och inga vanliga bussar .
    Mannen åkte ivæg skulle væl fixa bilen.
    Så jag får nøja mig med att bara vænta det skadar ingen
    Kanske mensen hinner komma iaf då .
  • juliia24

jag ser på dina tester idag med miapia

tror nog snart man kan säga grattis. tycker inte det ska vara + på så många.

lycka till 

• Cessan
    wondering skrev 2012-08-11 11:37:36 följande:
    Hur vanligt är det med spök på Billigatesters gravtest?
    Jag har tagit två tester idag och inom tiden kommer det upp en bred men väldigt svag linje,
    Förmodad Ägglossning hade jag om man ser till ältesterna  antagligen allt ifrån 26-31 juli ca..( max på monitorn 26 juli på morgonen men glad gubbe 29 juli!)
    Skulle det kunna vara för   tidigt att testa nu om nu äl inträffade i senare spannet,  och att  gravtesten kanske blir starkare om man  skulle ha den ofantliga turen att ha blivit gravid? Eller, är det bara spök?

I förrgår(dag 26 i cykeln) hade jag en svag blodblandad flytning vid ett toabesök,  och trodde då att mensen  skulle komma, men sen kom inget mer.
    Brösten ömmar och värst när jag tar av mig bh:n.
    Humöret är helt i botten,  jag har gått hela veckan och varit vansinnig på allt och alla och är trött nåt så in i bängenRynkar på näsan

Tiden får naturligtvis utvisa, men man längtar ju så ofantligt mycket efter det där plusset...
    Jag har testat rätt mycket med dom och aldrig fått minsta lilla spök, inte någongång kunnat trixa fram ens en skugga, så jag tror dom är rätt pålitliga, håller tummarna :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester