• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • 3 barns mamma84
    Knasten83 skrev 2012-08-10 21:48:43 följande:
    Mammalie: oh My god!! Har du inga test och är på äl+8?!?!?! Awesome!! :))

Capiche: ser fram emot morgontestet !
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Helenmedh
    Eftersom jag inte fick så mycket respons på mina test provar jag lägga in otrixade för att se om någon vänlig själ vill trixa åt mig och kanske uttala sig?  

• LillHjärtat87

Hej!
    Jag behöver er hjälp.. Jag har i dag BIM men min mens har inte kommit. Den har alltid varit sjukt punktlig på sin höjd kommit en dag för tidigt men nu har den alltså inte kommit.
    Jag gjorde ett test i går morse, alltså dagen innan BIM. Men jag behöver hjälp att tyda det. Jag vill ju så galet ha ett plus.
    Den nedre bilden har jag trixat med (Gjort mörkare och ändrat skärpan) den övre är original. Vad tror ni? Jätte tacksam för er hjälp!

Tack på förhand!
  • 3 barns mamma84
    LillHjärtat87 skrev 2012-08-10 22:12:37 följande:
    Hej!
    Jag behöver er hjälp.. Jag har i dag BIM men min mens har inte kommit. Den har alltid varit sjukt punktlig på sin höjd kommit en dag för tidigt men nu har den alltså inte kommit.
    Jag gjorde ett test i går morse, alltså dagen innan BIM. Men jag behöver hjälp att tyda det. Jag vill ju så galet ha ett plus.
    Den nedre bilden har jag trixat med (Gjort mörkare och ändrat skärpan) den övre är original. Vad tror ni? Jätte tacksam för er hjälp!

Tack på förhand!
    Ser 2 streck
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Capiche
    LillHjärtat87 skrev 2012-08-10 22:12:37 följande:
    Hej!

Tack på förhand!
    Jag ser också två streck på första bilden :D Köp ett CB i morgon!!!! :) 
    ~ Tredje försöket / ÄL 29/7 / BIM 11/8 ~ www.capiche.blogg.se ~
  • LillHjärtat87

Ja det måste jag göra! :) Jag hoppas verkligen!

• Knasten83

Ankena: det är ju det. Men samtidigt kan jag inte hålla mig. Har stickor från billiga tester och två cb. Ska ta cb äl+9 och+ 11, dem andra ska jag stilla suget med ;)

Sjuk man är!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester