• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-06-28 16:11:47 följande:
    Loppan: om du precis blivit gravid, varför ska slemhinnan ut?

Ja va nog inte gravid eller kan ha varit de. Fick ett plus sedan mens å negativt test :( då sa bm att ja skulle börja på medicinen för att tömma ut allt :/ så vet inte om de kommer vara "mens" eller mf. Men i å med att testet va neg efter blödningen så ska livmodern tömmas ordentligt.
  • Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-06-28 22:08:57 följande:
    Nej jag hade ägglossning....

Binegar: jag är snittad 3 gånger med.en utav de 3 barnen blev en ängel i v36.....

Trixxy: stor styrke kram till dej:) vet hur de e med en mens som krånglar! om din mens inte kommer så kontakta gyn. Du kan få tabletter som sätter igång den men du ska först vara säker på att du inte e gravid då tabletterna kan skada fostret. Min cykel har max varit 16 dagar å ja fick medicin nu. Läste i bipacksedlen att den även kan användas till utebliven mens.
  • Loppan8604

Grattis!

MammaTillEnStjärna skrev 2012-06-29 06:45:14 följande:
    Jag är gravid! Är fortfarande i chock...

• Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-06-29 08:30:47 följande:
    Nån som ser något? "strecket" syntes igenom mot fönstret tydligt inom tiden, det har jag aldrig vart med om innan.

Ni får trixa/förstärka om ni vill...

Där e ett svagt streck:) håller tummarna för dej!
    Binegar skrev 2012-06-29 07:47:49 följande:
    BIM+2 och ingen mensvärk. Bör jag testa eller vänta? Känner mig inte minsta lilla gravid. Dock sov jag mig igenom stora delar av gårdagen för jag var så trött. Men det kan ju berott på vad som helst. Känns inte som någon mening att testa, eftersom jag ändå inte skulle tro på det om det var Negativt.

Klart du ska testa. Nu har du följt instruktionerna på ett gravtest. Att vänta till bim eller mensen uteblivit. Lycka till! Håller tummarna!
  • Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-06-29 08:40:40 följande:
    Lite förstärkt genom funktionen på iphonen:

Där e något svagt:)
  • Loppan8604

Trixxy: tycker också ditt streck va tydligt. Hur mycke blöder du. Kanske ska testa igen imorgon! Håller tummarna för dej;)

• Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-06-29 20:51:21 följande:
    Loppan: kör du provera eller primolut kanske;)

Jag har 2 dagar kvar på provera:)

Äter primolut:)
  • Loppan8604
    Alvii skrev 2012-06-30 00:37:05 följande:
    Gjord på em. BIM -3 , ser jag i syne? Sambon ser också så jag vill bara låna era ögon lite med :)

Vet att folk haft problem med tester från testlagret så jag är på min vakt också.

Jepp. Ser ett rosa streck. Tycker till å

Med att de e för fyfligt för att vara spök! Håller tummarna!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester