• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mamma Louise skrev 2012-06-30 17:05:38 följande:
    Jag har svår endometrios och opererat mig två gånger. Haft massa cystor och bitar av äggstockarna är borta. Har nu en sista på högra äggstocken som är 7 cm stor. Men denna månad hade jag en äggblåsa på vänstra sidan. Det blev bisolvon för min del. Har aldrig haft så mycke ÄL- flytningar som denna gång. Med min förra man försökte vi i 18 mån att få ett syskon till sonen, efter det blev det ett ivf där vi bara fick ut 1 bra ägg..
    ååh gud va roligt att du e gravid nu då! Stort stort grattis till er båda! Ibland sker mirakel:)
  • Loppan8604

Kom precis in å läse allt som skrevs ida. Så hämskt med aborterna! Hoppas att ni tjejer har tagit rätt beslut. Hade gärna bytat plats med er så hade ja kunnat behåla! Vet ju inte orsaken till de där av kommer ja inte utala mej mer om de. Men ja hoppas att ni båda vet va ni gör å att ni får de bätre snart. Oavsätt vad som ligger akom beslutet! Stor styrke kram!

Själv känner ja mej lite nere ida.tre dagar kvar sen e men medicin kur klar å beräknad mens e om 4-5 dagar. Sedan sak de äl-testas å mysas som aldrig förr ;) Längtar! 

• Loppan8604
    Fairytale01 skrev 2012-07-01 22:49:30 följande:
    Godkväll tjejer! Snälla någon som kan titta på mitt test från ikväll? Jag är bara på BIM -8, ÄL+7 så det är enormt tidigt! Hoppas på någon åsikt! Tack

De ser rosa å fint ut:)
  • Loppan8604
    Binegar skrev 2012-07-01 23:24:07 följande:
    jag är inte emot abort. jag har gjort en själv när jag var 19. Och där & då var det ett klokt beslut och jag kan inte säga att jag ångrar mig..men....jag hade ju nog inte valt att skriva ut det där det kryllar av folk som försöker månad efter månad efter månad....jag hade mer än gärna tagit över ett av de där plusen som ändå kommer bli en abort.......

De hade nog de flesta av oss här inne gjort! E på lite dåligt humör känner ja :(

Nä tjejer nu tänker vi inte mer på de utan på att vi själva snart ska få våra plus!!! Behöver lite positiva tankar här nu! Ingen som har en bild på sina tester som visat sig vara ett litet frö??! Vill bli lite peppad:)
  • Loppan8604
    Hoppas 2012 skrev 2012-07-01 23:33:11 följande:
    Loppan

Hade kunnat bjuda på ett men sitter från mob nu :)

Kanske kan bjuda på det imorgon istället? Tror att vi e fler här inne som behöver de just nu! Tänkte sova nu. Men tittar in imorgon igen;) natt i natt å hoppas att där e fler bebisar som gror i ovetande magar:)
  • Loppan8604
    sajo0106 skrev 2012-07-02 15:18:48 följande:
    En till bild på stickan lite längre ifrån, jag kan inte fatta det... :D

Stort grattis! Ett solklart plus!
  • Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-07-02 16:10:37 följande:
    Har lite panik och behöver hjälp!
    Jag fick ju mensen på bim+3 och är idag på dag 4 i menscykeln.satt på toa och äl-slem rann ut!!jag kan inte ha sex dag jag har mens!!!vad fasiken skall jag göra!??

Kolla med ett äl-test om du verkligen har äl. Ibland får ja också precis som äl.slem när ja har mens men de har inte varit äl för mig. så kolla med ett test å se va de säger. Om de nu e äl har ja inte en aning aom van man ska göra tyvärr :/

Hoppas du får svar snart! Kram 
  • Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-07-02 16:19:11 följande:

Det var genomskinligt och trådigt!
    Faaaan också!vad håller min kropp på med?har beställt äl test nu

Jepp de e mina med... får de ganska ofta vid mens men har inte varit äl för mig. Har du ine möjlighet att kpa ett på apoteket så du kan få svar ida...om du får testet imorgon så kan de ju ge starkt men inte positivt utan du haft äl för att testet reagerar vid mens också?? Eller har ja fel??! :/
  • Loppan8604
    desperatehousewife skrev 2012-07-02 21:53:24 följande:
    någon som ser något????

Du har ingen bättre bild?? Blixten e precis på fel ställe :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester