• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mamma Louise skrev 2012-06-30 09:52:49 följande:
    Skulle va så sjukt om det är något. Ska ju göra ivf om några mån. Men jag hade ÄL = glad gubbe 10-11/6 sen åt ja bisolvon och fick reda på i veckan att mannen har super srermier :) har ett ivf bakom mig, så jag slipper det helst.

Tycker helt klart att de där inte kan vara ett spök!!!!
  • Loppan8604
    Mamma Louise skrev 2012-06-30 14:19:23 följande:
    Köpt ett digitalt nu :) inte kissat sedan 10, tänkte vänta tills efter 16. Tack till er alla tjejer!!! Om jag är gravid nu så är det ett mirakel!

De kan testa nu om du vill. Man ska hålla sig i fyra timmar säger de så fu behöver inte avancera;)
  • Loppan8604
    strumpan123 skrev 2012-06-30 14:24:10 följande:
    syns kanske bättre på den här bilden

Tycker också du ska ta digitalt:)
  • Loppan8604
    Ajas skrev 2012-06-30 14:47:01 följande:
    Här har jag ökat kontrasten lite ;)

ja med:) Nu hoppas vi på en fin stegring;)
  • Loppan8604
    Ajas skrev 2012-06-30 14:59:09 följande:
    Loppan: Jaom ett par tre dagar vill jag se ett streck som man inte behöver fixa med för att se ordentligt på skärmen ;)
    Precis! :) Vi behöver lite fler gravida här inne. Själv e ja lååångt ifrån :( men har fyra dagar kvar så har ja ätit min medicin som ja skulle å sedan ska ja invänta mensen. Se satan ska vi köra på å hoppas!
  • Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-06-30 15:07:11 följande:
    Loppan: aha då är jag med:)

1 tablett kvar här nu:) wiiiiee snart igång igen

Åhh va skönt! Vill också! Hur har du mått under tiden? Dag fyra fick ha så ont i magen att ja inte vista vart ja skulle ta vägen, samt en liten blödning.

Va e de din medicin gör?? Ve e de nu min heter igen:/ glömmer alltid:( minnet e gått med kort;)
  • Loppan8604

Meja: aha ok:) då har ja kommit lindrigt undan med andra ord! Skönt att de snart e över för din del då:) ja de e sjuk... De e nog enda gången man längtar till mensen. Men om vi nu får denna så behöver vi inte få fler sedan på 10 månader tycker ja;)

Ajas: äter medicin för att få igång mensen. Har blött med en cykel på max 16 dagar å då tömmer man ibland inte livmoderna helt var gång utan de blir för mycket där inne:/ antingen de eller så har ja haft ett tidigt mf. Bm vet inte säkert. Hade positivt gravtest (dock med tl) så de e väll inget att lita på:/

• Loppan8604
    Mamma Louise skrev 2012-06-30 15:53:44 följande:
    Ajas- vilket LOT nr har du?? Fick samma resultat som dig, rädd att det ska vara ett spök. Ska ta digitalt om någon timme :)

Hur hår de! Väntar med spänning här ju! Ska du testa nu kl.16??
  • Loppan8604
    Ajas skrev 2012-06-30 15:49:58 följande:
    Loppan: Å vad jobbigt! Hoppas det blir bra nu då!

Tack, de blir de nog. Gyn såg många sina äggblossor som bara väntar på att få lossna sa hon:) så vi håller hoppet uppe. Hade varit perfekt ifall de blev denna månaden då blir de vår lilla bröllopspresent till varandra:)
  • Loppan8604
    Mamma Louise skrev 2012-06-30 16:57:22 följande:
    GRAVID !!!!!! Helt sjukt, måste nog smälta detta... Jag som inte kan bli gravid,!!! Digitala 1-2 veckor och TL va starkare nu än imorse.!!

Så sjukt:) stort stort grattis! Va e de som gör att du inte skulle kunna bli gravid?? Har missat de! Njut nu av detta å kontakta din bm på måndag:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester