Inlägg från: Speedofsound |Visa alla inlägg
  • Speedofsound

BF juni 2012

Hej! Hoppar in här med. Har inte riktigt kunnat räkna ut när BF är för att min kropp spökade till det med en mens mitt i allt! Men efter digitalt test så fick jag räkna med första mensen och inte den andra jag fick. Då fick jag BF 12 juni. Ska på möte på MVC på fredag. Jag frågade om man kunde få reda på vilken vecka jag är i, men hon sa att man mest får vänta till v 18 med UL.. Men hur ska jag veta när det är? :S Kan man begära att få ett vul?

• Speedofsound

Jag går in i v 9 snart, jag vaknar tidigt och mitt i natten och är vrålhungrig. Måste ju upp och äta annars blir jag illamående. Blir rätt jobbigt när man ska upp tidigt och jobba.. Någon som har nåt tips!?

• Speedofsound

Nyponsoppa vid sängen är ju ett bra tips! Vatten kan göra att jag ibland blir mer illamående, känner hur det rinner ner i magen och lägger sig tomt där. Men nyponsoppa ska jag verkligen testa!

Jag är inte rädd för att ha sex, det ska väl vara bra? Men däremot har jag inget sug. Jag är konstant trött, lätt illamående, ont i magen och har väääldigt ont i brösten... :(

• Speedofsound
    PetraK skrev 2011-10-29 13:43:39 följande:
    I mammapraktika (en bok som jag har) står det att det inte är någon fara, men att man ska dricka ordentligt och använda sunt förnuft med värmen (så man inte blir överhettad). Men jag har även läst motsatsen på andra ställen, så jag vet inte.
    Undrar samma om att bada badkar (det är det bästa jag vet och det blir nästan varje dag så här års), är orolig att det skulle vara skadligt, inte för att jag badar kokhett och blir helt matt efter eller så... Tror dock inte det är någon fara...
    Jag har läst att det ska vara okej, men man vet inte riktigt hur det påverkar barnet i höga temperaturer. Därför är det bäst att inte bada jättehett. Sen så har ju många problem med yrsel och att bada för varmt kan göra att man blir väldigt lätt yr. 
  • Speedofsound

Jag måste vara världens tråkigaste människa just nu. Det enda jag gör är sover! Jag har ett ganska krävande jobb som jag knappt orkar med för tillfället.. Vad kan man göra?

• Speedofsound

Bejb: Vilken vecka är du i? Jag är i V8 snart 9 och jag har inte växt nåt tycker jag. Har gått upp nåt kilo men inte växt nåt :) Kanske är bra så behöver det inte bli så många frågor på jobbet än :)

• Speedofsound

Okej, jag har ganska tur på jobbet för vi går nästan runt i pyjamas :) byxorna har resår och är pösiga :)

• Speedofsound

Jag hade nästan inga problem alls fram tills mitten av förra veckan. Då började jag må illa konstant och kunde inte äta någon tillagad mat. Mest fil, mackor och frukt. Men jag hoppas verkligen att ni slipper sånt! :)

• Speedofsound

Gullgrodan: det är bra att drömma! Och det är naturligt :) bara kroppen som ställer om sig lite :) jag har massa mardrömmar nu för tiden, men BM sa att det bara va bra egentligen. Man får vända det till nåt bra helt enkelt :)

Svar på tråden BF juni 2012