BF juni 2012
Köpte armbanden idag och de är oslagbara! Idag åt jag min första tillagade måltid, har inte kunnat få ner nåt på 1 vecka!
Drömmarna är jättenormala att ha fick jag förklarat för mig idag :)
Köpte armbanden idag och de är oslagbara! Idag åt jag min första tillagade måltid, har inte kunnat få ner nåt på 1 vecka!
Drömmarna är jättenormala att ha fick jag förklarat för mig idag :)
Längtar86: Haha vad roligt det måste vara för din sambo! :) jag brukar svara i sömnen när han pratar med mig. Dock inga meningar men mest "ah, mm, nej" :)
Längtar86: Det är ju inte lika trevligt! Han får sova med hörselskydd och låta dig prata :)
S85: vi köpte lite saker på Ullared idag, känns konstigt då man inte ens fått nån mage alls :P Men jag måste nästan köpa lite saker för att börja bearbeta allt :)
Är det någon mer än jag som har väldigt ont i ländryggen?? Har legat på golvet med fötterna på en stol för att avlasta lite, kan knappt sova på nätterna :S
Jag har mest ont på natten och morgonen. Var på massage i veckan och hon förklarade att hormonerna i kroppen påverkar muskler och fästen i ländryggen som en förberedelse för graviditeten.
Man får nog bara acceptera att man kommer ha ont lite här och var ett tag fram över .. :P
Hoppas din tågresa gick bra till slut!
Jag ha värk varje dag, har även börjat komma lite "träningsvärk" i magmusklerna :S Ska till gymmet i veckan för lite rådgivning om hur jag ska träna kommande månader.
Jag tror inte att du behöver oroa dig, en del har ingen värk alls andra har mkt. Det är nog väldigt individuellt. Vad kul med UL, det skulle jag med vilja gå på!
Haha se där! :) jag skulle också vilja göra ett UL, de kan väl inte vara så svårt att få tjata till sig? :) kommer ju vara i v 13 ändå när vi ska dit nästa gång!
Jag har också fått betydligt mer flytningar!
Illamåendet har släppt en aning men jag är
Fortfarande så trött att jag skulle somna stående..
Har en kompis som sa att hennes stora rymliga jacka skulle passa mig i vinter så jag får låna den :) i vår jag låna min sambos stora anorak :) Ganska skönt för de är ganska mkt pengar att bara lägga på en jacka man ska ha några månader..