Inlägg från: zenoble |Visa alla inlägg
  • zenoble

BF juni 2012

Går in i v.38 idag, 20 dagar kvar! Hoppas den lille vill komma denna vecka, samma som jag fick sonen :) jag känner vääldigt tydligt att den är fixerat som den varit sen v.32 men nu känns det som h*n sjunkit ännu längre ner då det hugger och molar mycket när den är vaken. Trött på att vara tjockis nu!! Hur är det med er andra?

• zenoble
    EmeelieeA skrev 2012-05-16 05:12:40 följande:
    37+2 och vattnet har gått! Bf 4 juni!

Värkarna har börjat komma nu, en timme senare.

Ni kan läsa om när vattnet gick på mammaemelie.se för nu måste jag koncentrera mig på en värk!

Lycka till!
  • zenoble

Någon annan som verkligen trott de va på g sen bara har de slutat? Trodde det verkligen skulle bli inatt! Undra om det var någonting eller bara förvärkar..

• zenoble
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-21 07:24:02 följande:
    Japp, det har hänt två gånger för mig! Det är så jäkla jobbigt! För mig har det bara varit förvärkar, har haft det i flera veckor nu men blir mer och mer intensivt för varje vecka som går. Men förmodligen så kanske jag öppnar mig väldigt långsamt bara.

ja det är säkert samma för mig. blir så frustrerad bara att det bara inte kan komma igång... kände absolut ingenting av detta första graviditeten. Så det är väl bara förvärkar.
  • zenoble

Jag har värkar nu som är ganska intensiva men oregelbundna hoppas man kan åka in snart.. Vill ha ut bebis nu :)

• zenoble

18.57 igår kom han, gick rätt fort från att vi kom in ändå. 3065 å 48cm i v.38+3 precis samma som storebror kom i :)

• zenoble
    bejb skrev 2012-05-29 07:56:09 följande:
    Igår kl 14.11 kom hon- vårt efterläntade lilla mirakel! 3520g 50cm. En 10poängare. Vi mår alla bra,mamma är lite sliten efter en väldigt snabb o intensiv förlossning.

Jätte stort grattis!
  • zenoble

Jag hade kvaddlar förra förlossningen och det gjorde mycket riktigt såå ont att sätta in, men klart värt det den timmen det satt i. Också hört att det ska göra mindre ont nu då de sätts ytligare

• zenoble
    BiLLYshaw skrev 2012-06-24 16:02:58 följande:
    Hej alla!

Idag föddes Lovin!

3880 g och 50 cm lång, en stor kille men en supersnabb förlossning!

Vattnet gick, vi satte oss i bilen 05.00 och åkte till förlossningen direkt, vi kom fram 06.00 och 06.03 föddes vår son :). Tre min inne på förlossningen, med bebis ett var vi bara inne 20 min. Ligger där nu och vi är superlyckliga :D

Jätte grattis! Skönt att det gick så fort
Svar på tråden BF juni 2012