Juni-barn
Skulle bara säga att "lärarstudenten" var mitt hemliga alias....nu har jag kommit ut
Skulle bara säga att "lärarstudenten" var mitt hemliga alias....nu har jag kommit ut
Missförstånd- vet hur du känner dig! Ringde min BM idag och gav mig ett nummer till en sjukgymnast som hade en speciellt program för gravida! Så ring!!!
Här är en till med RUL idag, verkar vara ett gäng! Är inte jättenervös, känner hur den sprattlar där inne men man vet aldrig....:) ha en bra dag alla!
Hej tjejer! Tänkte att det var dags att hoppa in och pladdra lite! Har varit med ända från början när trådan startades men hängde aldrig med att läsa inlägg eller skiva för den delen Nu jobbar jag 50% och har lite mer tid över att hänga här! Är i v.34 (33+3) väntar mitt andra barn efter en IVF. Sonen är 7år och längtar förstås!
Har super koll på alla här inne - känn som jag känner er
Annars har jag samma problem som de flesta, foglossningar och hemorojjder Men det är bara att bita ihop. Har en arbetskamrat som skulle ha en vecka innan mig men har redan fått sin guldklimp...så det kan verkligen hända när som helst!
Ha en skön lördag!!!
Tack tack!!!!
Jag rakade benen i morse och bara det var ju ett äventyr....så jag ger mig nog inte på musen
Jag kommer tycka det är mer pinsamt med den fina ändtarmen....så håret får de ta Får tänka att de har sett värre....(fast det kanske inte har det...ha ha ha)
Här är vi oense om namn, tre viljor, tre namn. Gustav, Elton eller Alfons!
Bara ett tips om ni inte redan köpt allt men bröstvårtskräm!!! Det var min bästa vän de första månaderna då bröstvårtorna var grymt såriga!