Inlägg från: Annelie81 |Visa alla inlägg
  • Annelie81

Juni-barn

Godmorgon! (35+1)
    Idag är det dags för frisören, här skall kapas en rejäl bit samt göra ljusa slingor! Sen blir det en tripp till Ikea! Härliga fredag!
    ( va på en föreläsning igår med jobbet om att vara positiv och inte gnälla... Ha ha ha..det är de jag försöker med.....)

• Annelie81

Måste bara dela med mig kring skötbords lösningen som jag hade problem med! Läste i en annan tråd, där någon tagit ett BEKVÄM rullbord från Ikea. Testade då jag hade ett i köket och det blev super bra...och fram för allt den fick plats på toa! Nu skall inhandlas lite krokar och  en sköt-bädd!

• Annelie81

Polarlantis- smart lösning faktiskt! Får se vad jag kommer hem med från Ikea att pynta skötbordet med! :)

• Annelie81

Hej! hemma från Ikea och massor av roliga inköp! Bild på skötbords "lösningen" finns i bildtråden! 

• Annelie81

Lillagrynet- dessa prickar har oxå dykt upp här! Men jag trodde det var blomflugor och börja vifta med armarna! Ha ha mannen trodde att jag börjat hallucinera! Han såg inga blomflugor....insåg att jag behövde sätta mig ner än stund. Hade 95/65 sist jag var hos BM viker hon inte tyckte var något konstigt....

• Annelie81

29 dagar kvar!!! tjohoo....Börjar stryka saker från "att göra listan" även om det innebär en sak per dag...orkar inget mer....
    Förlossningen - huga huga---tar den som den kommer...vore kul att få vattenavgång hemma och få uppleva det annorlunda än första gången då de fick göra hål på hinnorna....Vet inte varför det skulle vara roligare...Ha ha ha ha  

• Annelie81

Ni kloka damer Visst kan jag baka kanelbullar på en jäst som gick ut för två dagar sen?? Eller måste jag ta mig till affären...

Svar på tråden Juni-barn