Inlägg från: Annelie81 |Visa alla inlägg
  • Annelie81
    LillaGrynet- å Elton e ju så fint, har faktiskt inte en enda i min närhet som heter det....och ändå jobbar jag på förskola  
    Mina två "män" där hemma motarbetar det namnet med Gustav och Alfons....hmm får se vem individen är när han kikar ut! 
  • Annelie81

Baby1112- grattis! Antar att mannen sover fortfarande och inte mår så bra när han vaknar...Min man har en förmåga att ofta somna på toan när han druckit...konstigt det där! Men visst är deg härligt att DU mår bra idag? Hi hi! Ta hand om er!

• Annelie81

Någon annan som har djur hemma? Vi har två vilda katter och jag är rädd att de skall hoppa på bebisen eller håra ner där han skall ligga...Vi har ställt fram vaggan för ett tag sen men lagt en filt över men just nu tror de att detta är deras säng...blir galen på dem! Vi skall försöka avvänja dem vid att få komma in i vårt sovrum i alla fall så man får sova ostört med bebis i mellan oss....

• Annelie81
    Emma Stark och LillSnurr82 -Okej då kanske de helt enkelt lugnar ner sig när bebisen kommer.....får väl helt enkelt vänta och se...men de är lite opålitliga dessa små varelser
  • Annelie81

Just kommit hem från besök hos BM...min förvirrade Barnmorska....glömsk som attan!
    Men i alla fall allt var bra!

SF mått 32
    HB 121
    Socker 6,0
    Bltr 115/60
    Bebisens hjärtslag 130 - huvudet neråt men ej fixerad! 

Total vikt uppgång 4kg....alldeles för lite enligt min BM. 

• Annelie81

LillSnurr82- tyvärr har inga krämer hjälpt mig alls förutom xylocain ( en större tub med lila text, inte den mot insektsbett) mot smärtan! I den asken får man med en tratt så man enkelt kan spruta in salva och inte bara bre på utanpå....så salvor nä...operation ja....

Svar på tråden Juni-barn