Inlägg från: Pinkflower880 |Visa alla inlägg
  • Pinkflower880

Juni-barn

Dottern håller på att få tand. Hon vaknade, fick flaska och Alvedon. Sen var jag tvungen att upp och kissa, som vanligt nattetid. Kunde inte somna om, magen vill ha mat. Det riktigt sved sådär. Så nu sitter jag här med mina rostade mackor... Hoppas jag kan somna gott efter denna nattmåltid! :)

• Pinkflower880

Vad kul att det ser bra ut på allas Kuber och UL. :) Själv är jag mitt i flyttkaoset och hinner inte fundera så mycket på magen just nu. Ganska bra. Har Kub nästa måndag, är lite nyfiken. På lördag flyttar vi till vårt hus, och det ska bli så skönt att äntligen bli fördigflyttade och få packa upp på riktigt!

• Pinkflower880

MissFörstånd: vad mysigt att höra hjärtat. Det tycker jag är helt mega mysigt... Längtar!

• Pinkflower880

Allt nästan packat. Mycket av dotterns saker får ju vara uppe till lördag morgon. Köpt färg och andra bra saker idag. Imorgon blir vi husägare! Kommer inte kunna sova inatt... :)

• Pinkflower880

Äntligen husägare! ð??? När spänningen lagt sig och vi var på väg mot sambons jobb nu så fick han tvärstanna längs med motorvägen så jag kunde kräkas... :) Nu blir det lunch och sen husinspektion! :D

• Pinkflower880

Skruttens mamma: Jag undrar också det. Känns precis som sprattel, så jag tycker det borde vara bebis. Känns bättre då! :)

• Pinkflower880

Måla, måla och lägga golv. Snart är våra sovrum äntligen klara. Ska bli skönt att få någon form av ordning. Kör hårt hela dagarna med att aktivera dottern och däremellan måla. Tröttheten känns så ikväll blir det nog tidig säng. Illamåendet har nästan lagt sug helt och det tackar vi för. KUB på måndag och ju närmare jag kommer desto längre bort känns det. Min sambo kallar mig otålig... :)

• Pinkflower880

PIO: ska ta det lugnt. Men man är ju så ivrig, plus att man vill dra sitt strå till stacken med. Jag var den som propsade på hus, och just detta hus med lite uppfräschningsbehov. Till mitt försvar visste jag inte att jag var gravid då! :) Men ska ta det lugnare, känner att kroppen behöver det. Så sett är min kropp bra, den säger verkligen stopp! :)

• Pinkflower880

Bor i Jönköping. Grattis till alla lyckade UL som ni gör. Har KUB på måndag och börjar bli nervös. Symptomen har avtagit lite, men å andra sidan är det fullt ös från morgon till kväll här med målning och golvläggande. Att måla köksskåp tar sjukt lång tid kan jag meddela! Så jag har helt enkelt inte tid att fundera på hur jag mår. Men i helgen blir det ordentlig inflyttning och sen ska det bli jul! Så efter KUB på måndag ska jag förhoppningsvis njuta av att vara gravid och se fram mot julen! :)

• Pinkflower880

Sweet life: Lider med dig! Fy vilken dålig stil att bara maila och lägga över ansvaret på dig... Smidigt det måste vara att va kille! Blä... Med du måste ju tänka på dig och vad du vill, ingen annan kan bestämma åt dig! Stå på dig, och gör som du känner är bäst! Allt kommer lösa sig vartefter, när man väl bestämt vilken väg man ska gå...

Svar på tråden Juni-barn