Ja, höfterna och ner mot blygdbenet. Pratade med min svägerska idag som led mycket av foglossning under sin graviditet och hon gav mig några övningar som man kunde göra... Men å andra sidan fanns det visst inte så mycket att göra om det nu ville utveckla sig liksom. Man skulle unvika att bära bebis på höften... :/ Har ingen annanstans att göra av min dotter, hon är ju bara åtta månader... Hmm...
Nå, hoppas att det är högst tillfälligt och försvinner tills nästa vecka... :D Är optimist!!!
Vad det gäller vikten så gick jag upp tolv kilo med dottern och hann gå ner elva... (eller gick ner 13, men sen var det sommar och god mat som gjorde att jag fick tillbaka några... :) )
Hoppas att hålla mig inom samma ramar denna gång, är ju ganska liten och kort. Så man blir ju lätt lika lång som bred annars... :D
Bebissaker har vi det mesta. Men kommer behöva dubblevagn och så småningom en till spjälsäng och matstol, då dottern inte hinner växa ur sitt.
Kommer inte kolla kön, gillar att ha överraskningen vid förlossningen. Men tror det är en kille denna gång, då inget är likt förra graviditeten. Alla andra säger också kille, ska bli kul att se om det stämmer...
25 veckor kvar... (Känns som det är längre till juni egentligen... :D)