Juni-barn
Tittar bara in lite snabbt.
Ville bara tala om att den 15 juni klockan 21.11 föddes våran lilla flicka Isabella till världen.
Uppdaterar lite senare i den andra tråden.
Tittar bara in lite snabbt.
Ville bara tala om att den 15 juni klockan 21.11 föddes våran lilla flicka Isabella till världen.
Uppdaterar lite senare i den andra tråden.
Tack snälla ni för era gratulationer.
Sitter just nu och ammar för fullt. Oj vad dåsig man blir. Men skönt att vara hemma.
Grattis till all nykomna bebisar.
Amning och sömnbrist gör att man känner sig lite trött. Men man kan inte titta sig mätt på sitt lilla underverk.
Alla ni som är på g stort lycka till.
Till er andra håll ut snart tittar era små underverk ut också.
När jag piggat på mig ska jag skriva om min förlossningsberättelse i den andra tråden.
Har lagt upp en kortfattad form av min förlossningsberättelse i tråden juni-barnen. Om ni vill läsa.
Grattis Lenis till dottern.
Stort grattis till nykomna bebisarna.
Hoppar in här mellan amningarna. I går blev Isabella 1 vecka.
Grattis Marie till flickan.
Hej och välkommen Vikmanstorpfamiljen.
Grattis Sweetlife.
Fin förlossningsberättelse. Kände igen mig med den olustiga känslan som lustgasen fick mig känna mig.
Stora styrkekramar till er som gått över. Håll ut snart är era långa väntan över. När ni sedan har era små hos er glömmer man fort att man gått över så länge.
Själv gick jag över 11 dagar. Blev igångsatt då pga vattenavgång.
När min bm gjorde en hinnsvepning på mig höll hon kvar en stund och petade mot fosterhinnorna. Kanske var det det som utlöste att vattnet gick sedan på natten.
LillSnurr82 jag kan bara hålla med dig. Jag har också hört att förlossningen startar när kroppen är i vila. Mitt vatten gick ju under natten när jag sov. Vaknade av att det var mycket vått.
Har provat både mirakeldrycken i 2 omgångar och käkat många ananasar utan resultat.
Kanske möjligen färdknäppen på kvällen innan gjorde så vattnet gick. Men värkar kom det inte.
Grattis Emmelie Linden. Vad skönt att allt gick bra även att du tog lite ricinolja.
Blev du inte dålig i magen?